Rugbrød 52 Skrevet 25. December, 2021 https://annoncelight.dk/showad/333834 det er så en af de første gange jeg er gået skuffet fra det sted. men det https://annoncelight.dk/showad/333834 den følelse hvornår er du færdig men kunne kraft edme ikke holde mig så blev. men noget misvisende desværre mht billederne. men der er også gode anmeldelser af hende skulle nok bare være gået igen, så hun slap for var der ingen kemi men jeg kan desværre ikke anbefale hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Terra10 55 Skrevet 26. December, 2021 Jeg besøgte også Lilou for et par dage siden. Hun er ung og velskabt pige. Men hun har desværre ret uren hud og hun gør ikke meget ud af sin personlige fremtoning. For mig var det ikke nogen stor oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 26. December, 2021 Terra10 skrev, for 19 minutter siden: Jeg besøgte også Lilou for et par dage siden. Hun er ung og velskabt pige. Men hun har desværre ret uren hud og hun gør ikke meget ud af sin personlige fremtoning. For mig var det ikke nogen stor oplevelse. Fy føj da, hun burde slet ikke fremstille sig selv med uren hud, for de smukke mænd herinde som tilbyder sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 26. December, 2021 Jeg har virkelig tænkt mig at give hende et visit, hun ser virkelig spændende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thebrownone 9 Skrevet 27. December, 2021 N10Ah skrev, for 12 timer siden: Jeg har virkelig tænkt mig at give hende et visit, hun ser virkelig spændende ud Vend endelig tilbage med input når du har været forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 102 Skrevet 30. December, 2021 thebrownone skrev, den 27.12.2021 at 11:29: Vend endelig tilbage med input når du har været forbi. Jeg besøgte hende for lidt tid siden. Fint sted i midtbyen, og en dejlig pige. Jeg købte en orgasmic boom pack, men det var lidt spild af penge. Jeg tænker at besøge hende igen, men kun for en almindelig halv time denne gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg