Rebel_Millionare 15 Skrevet 25. December, 2021 There's been quite a run of beautiful, fun, E-bloc girls in town lately. All featuring a full range of service and "combos" I asked a couple of them if they were independent and got nervous answers. Can anyone shed some light on the subject. Who are these E-bloc beauties? Are they operating on their own free will? Is anything seriously shady going on? There has been some debate about the "security" questions , and requests to send personal info. I saw some long time contributors here say these girls are a NO for them because of this. Whats the story? Feel free to private message as I have a feeling answering these questions publicly may not be so safe .... Long time lurker. First time poster ( on this forum) , thank you all for the helpful reviews and info I maybe should write in Dansk, but I'd butcher these finer points, and translate would be way off. Thanks for the understanding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 25. December, 2021 E-bloc beauties… is that girls from Eastern Europe? Please inform me. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cd2 23 Skrevet 25. December, 2021 Roger Rabbit skrev, for 53 minutter siden: E-bloc beauties… is that girls from Eastern Europe? Please inform me. Slap af. Det er jo bare en test 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rebel_Millionare 15 Skrevet 25. December, 2021 (edited) ja, jeg henviste til piger fra østeuropæiske lande. Det var ikke meningen at være negativ eller nedladende Redigeret 25. December, 2021 af Rebel_Millionare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 25. December, 2021 (edited) Rebel_Millionare skrev, for 2 timer siden: There's been quite a run of beautiful, fun, E-bloc girls in town lately. All featuring a full range of service and "combos" I asked a couple of them if they were independent and got nervous answers. Can anyone shed some light on the subject. Who are these E-bloc beauties? Are they operating on their own free will? Is anything seriously shady going on? There has been some debate about the "security" questions , and requests to send personal info. I saw some long time contributors here say these girls are a NO for them because of this. Whats the story? Feel free to private message as I have a feeling answering these questions publicly may not be so safe .... Long time lurker. First time poster ( on this forum) , thank you all for the helpful reviews and info I maybe should write in Dansk, but I'd butcher these finer points, and translate would be way off. Thanks for the understanding. De er en dall af den baltiske / polsk gruppe. Annoncerne ligner hindenen . Altid superlativer , som beauty , sweet , Naughty, innocent,hot, delicious.+ deres navn . Du skriver med deres pimp , og priserne er afhængig af hvor populær pigen er. Jeg tror at de er ikke tvunget til det, men semi armatur . Som regel ok betjening , og de er i kbh , Odense , Århus . Pimpernde er dygtig og progressiv, deres pige har gode anmeldelser , har selv besøgt nogle af dem. Og var glad for det flest af dem . Og for det mest deres engelsk er minimal .du må ikke ring , kun sms . Og nogle gang skal du send en selfie . Masser af extras , og nogle packages. forsat gode jul . Redigeret 25. December, 2021 af Betelgeuse1965 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rebel_Millionare 15 Skrevet 25. December, 2021 Betelgeuse1965 skrev, for 15 minutter siden: ...forsat gode jul . Jeg har været heldig at se de sidste par, og havde en god oplevelse værd at pengene, men jeg sad også tilbage med en urolig følelse. Selvfølgelig ved vi, at disse piger ikke er virkelig uafhængige som nogle andre københavnske "dronninger", men jeg kan bare godt lide at vide, at de ikke bliver udsat for vold eller noget værre. Tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 26. December, 2021 Rebel_Millionare skrev, for 11 timer siden: men jeg kan bare godt lide at vide, at de ikke bliver udsat for vold eller noget værre. Det er jo svært at sige. Men der er ingen tvivl om at der er pimps involveret, så ulovligheder ér de ihvertfald udsat for. Som skrevet i en tidligere tråd, har jeg politianmeldt dem af samme årsag. Og så lige et spørgsmål, hvorfor skriver du egentlig første indlæg på engelsk, du skriver jo tydeligvis fint dansk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rebel_Millionare 15 Skrevet 26. December, 2021 tvr skrev, for 2 timer siden: Og så lige et spørgsmål, hvorfor skriver du egentlig første indlæg på engelsk, du skriver jo tydeligvis fint dansk ? just because thats my native language, and for conveying fine points, or nuances, I trust it is correct. På dansk holder jeg mig til det grundlæggende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 26. December, 2021 Betelgeuse1965 skrev, for 20 timer siden: baltiske / polsk gruppe Den er russisk/ukrainsk - de refererer bare til EU-lande af indlysende årsager. Rebel_Millionare skrev, for 20 timer siden: men jeg kan bare godt lide at vide, at de ikke bliver udsat for vold eller noget værre. Hvad er værre? Gruppen af GP har fået meget omtale herinde. Det er ganske få indlæg, hvor omtalen har antydet at den pågældende GP ikke var helt tilpas i rollen, og i de tilfælde er GP'en som regel stoppet med at annoncere. Det signalerer for mig, at der er lav risiko for tvang/vold. Men det er ikke en garanti. En eroguidebruger har oplyst, at han har talt med nogle af dem, om at de betaler bagmænd for servicen at annoncere, skaffe et sted og ordne kunde-kommunikation. Enkelte af dem har angvieligt droppet den service efter et stykke tid og selv ordnet det. Det er for mig endnu et signal om, at der ikke er trusler/vold involveret, hvis det er sandt. Men der er nok grooming, for det er påfaldende så dygtige mange af dem er til at please, selvom de er ret unge. Det kunne tyde på de er "trænet" godt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg