Hop til indhold
nuhok

Mit besøg hos Nikita Darling

Recommended Posts

Dagen var kommet hvor jeg skulle møde denne dejlig skønhed Nikita Darling, eftersom hun var på gæstevisit hos Vordingborgpigerne, havde jeg forhørt om hun var booket, men heldigvis var hun ledig fra morgenstunden hvor vagten begyndte så den valgt jeg.

Jeg ankom til stedet parkede dytten og ringede på døren. Jeg blev vist ind på værelset som tidligere har været venteværelset. Jeg må sige jeg ventede spændt for har jo læst en del gode anmeldelser af hende jeg skulle møde. Der gik ikke længe, det bankede på døren og ind kom Nikita, wow en skønhed. Hun er i møde kommende med et stort kys lige på munden, ingen tilbage holdende eller noget, det kan jeg lide. Det økonomiske blev klaret og hun var væk i ganske kort tid og tilbage igen.

Hvor der ellers blev kyssede på livet løs, rigtig dejligt. Vi fik smidt tøjet og smid os på sengen og hun ellers gik i gang med en omgang fransk, rigtigt dejligt(. Derefter blev jeg nærmest nød til at smage på hende, det gik nærmest forbløffende for man kunne se hun kunne lide og man har gjort et godt stykke arbejde dernede at hun kom til sidst.

Derefter lå vi lidt og så skulle jeg rides dette var dælme dejligt, godt udsyn. Der næst måtte jeg have hende i den gode gammel dags missionærstilling dette endte med at jeg ikke kunne mere og måtte lade afledning.

Vi fik snakkede til tiden den ellers var gået. Jeg kom i tøjet sagt farvel med et kys og ud af døren. På vej hjem var jeg en rigtig glad mand jeg fik denne skønhed som alle skriver om. Om jeg skal besøge hende igen? Helt bestemt i den nærmeste fremtid.

Tak for dejlig 30min selvskab som næste gang vi mødes skal være på mere.

http://vordingborgpigerne.dk/girls/nikita/index.html

Del dette indlæg

Link til indlæg

... 30min selvskab som næste gang vi mødes skal være på mere
Det var også en "dumhed", jeg begik første gang, jeg mødte Nikita :). Det blev der straks rettet op på. Tiden flyver bare i hendes selskab.

Tak for en god beretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bliver sgu snart nød til at aflægge hende et visit af 1 times varighed. Hun lyder rigtig dejlig og ser jo hamrende godt ud - det må blive snart, meget snart. Tak for en fin anmeldelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som bx siger 30 min er alt for lidt når man besøge Nikita

Når jeg besøger Nikita er det aldrig under 90 min

Selv om jeg det sidste års tid næsten kun har haft glæden af Nikita når hun besøger mig hjeme

Noget som jeg kun kan anbefale til jer som har muligheden

Go Søndag

Bager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En halv time er alt fint hos Nikita-første gang. Man får en kanonoplevelse, og man(d) får smag for meget mere tid. Tro endelig ikke en halv time i den favn er en fortravlet gang sex, uden tid til nydelse. Der er tid til masser af kys, kram og dejlig varm sex-og bagefter ved man at det vil man igen OG i meget længere tid :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tro endelig ikke en halv time i den favn er en fortravlet gang sex, uden tid til nydelse. Der er tid til masser af kys, kram og dejlig varm sex
Jep. Og det skal tilføjes, at Nikita selv har en stærk fornemmelse for, hvad der er muligt inden for et givet tidsrum – selv et snævert.

Hun skriver på sin hjemmeside, at hun er et sludrechatol. Jeg husker, at jeg i min korrespondance med hende forud for mit første besøg 7. september sidste år udtrykte ønske om at få åbnet for chatollet under seancen, så jeg lidt bedre vidste, hvem jeg "lå" over for.

Hun svarede, at halv time selvfølgelig var fint, men at vi forhåbentlig skulle bruge den tid på en masse andet end at sludre.

Det skete også, hvilket fremgår af min anmeldelse af besøget.

Da jeg havde hende på hjemmebesøg midt i maj, begyndte tiden efter sejlturen også at løbe for mig, men her greb Nikita ind og styrede resten af forløbet, så alle aspekter af et hjemmebesøg nåede at blive rigeligt tilgodeset 8-).

Jeg lærte meget af mit første besøg. De følgende gange blev der doblet op, og siden jul har et besøg ikke været på under 1,5 time.

Så Århuselskeren har helt ret i, at selv en halv time med Nikita ikke er fortravlet sex. Hun styrer bare kompetent og dygtigt tingenes gang i forhold til den tilmålte tid.

Nuhok er uden tvivl også nået frem til den konklusion, at tiden fremover nok ikke skal afmåles alt for karrigt :). Den tid, der er brugt godt hos Nikita, kommer bestemt ikke dårligt igen :P.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hejsa,

Har studeret Nikitas hjemmeside, men kan intet se om, hvor gammel hun er. Har nogen et bud?

Kan heller ikke se, om hendes bryster er økologiske. Kan nogen oplyse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa,

Har studeret Nikitas hjemmeside, men kan intet se om, hvor gammel hun er. Har nogen et bud?

Kan heller ikke se, om hendes bryster er økologiske. Kan nogen oplyse?

Tjah, det har jeg da, nu hvor jeg alligevel er ved tasterne.

Hvis du går ind på hjemmesiden (igen!) og trykker på FAQ, så vil du kunne læse, at hun er 22 i branches verden og 27 i den virkelige. Det sidste er selvfølgelig det korrekte.

Med hensyn til økologien kan jeg som "flittig bruger" betro dig, at alt er helt naturligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med hensyn til økologien kan jeg som "flittig bruger" betro dig, at alt er helt naturligt.

Som naturen har skabt dem/hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

så vil du kunne læse, at hun er 22 i branches verden og 27 i den virkelige. Det sidste er selvfølgelig det korrekte.

Ok jeg troede først Nikita var 126 år :lol:

Nåh nej 126-års fødselsdag = din alder+ Nikitas alder... men så er du mere end 3x hendes alder hehe... still going strong ? :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

hehe... still going strong ? :mrgreen:
Det ka' du fandme tro ;)

Nu håber jeg imdlertid ikke, at Nuhok føler sin tråd kapret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...