Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var en tur forbi Orchid i Glostrup, hvor jeg havde en meget blandet oplevelse med Nana.

Her er linket: http://www.orchidthaimassage.dk/

Når jeg skriver blandet, er det fordi jeg ikke rigtig kan finde ud af om det var en positiv eller negativ oplevelse.

Anyway, jeg ankommer og møder Nana, jeg er 95 % sikker på, det er Nana i den brune kjole i deres galleri (Billed 1,2 og 4) Grunden til ikke er 100 % sikker, er det var relativt mørkt der. Jeg bestiller en times oliemassage, og hun spørger straks om der skal være afslutning med. Jeg tøver, da hun ikke rigtig er min type, det mærker hun, og siger at det kan vi jo beslutte undervejs.

Hun starter med oliemassage, og her skal der tryk på OLIE....aldrig har jeg oplevet der er blevet brugt så meget olie, tror hun brugte en halv flaske i det hele. Massagen var på ingen måder fantastisk, faktiks ikke engang middelmådig, dessuden snakkede hun fanden et øre af på gebrokken dansk/engelsk, og jeg fik nærmerst hele hendes livshistorie at vide, forstod ikke halvdelen, men brummede bare med, håbede hun forstod, jeg helst bare ville slappe af og nyde det. Det virkede ikke.

På det tidspunkt havde jeg faktisk besluttet mig for ikke at have nogen afslutning. Efter en halv times olieplaskeri, og snakken... fra hendes side, siger hun pludselig med en stemmeføring, i am so hot, og beder mig så vende mig om. Dette går underligt nok lige i lemmet på, og jeg får en øjeblikkelig halvfed på. Dette bemærkes øjeblikkeligt, og hun begynder at pille ved den, og spørge hvad jeg ønsker, det ender med sex. Her forsætter hun massagen lidt, og siger samtidig at jeg gerne må røre hende, dette lader jeg mig ikke sige to gange og jeg begynder straks at pille. Hun tager kort efter kjolen af, og lader mig lege med hendes bryster, slikke, sutte, kramme dem. De er ret store og hun kan tilsyneladende lide det, først tror jeg lidt der er fake, men da jeg får en finger op i hendes fisse, er hun drivende våd, jeg søger videre ned og begynder så at slikke hendes fisse. Det elsker hun helt sikkert, om hun får orgasme ved jeg ikke, men lide det kunne hun. Jeg bliver ihvertfald endnu mere tændt, og må tilsidst bare mærke hendes fisse, jeg presser mig op i hende (med kondom) og pumper løs, dette kan jeg mærke hun også kan lide, holder ikke så længe, og kommer dybt oppe i hende, men her stopper det dog ikke, hun kan noget med sin fisse, og malker mig helt færdigt.

Derfor den blandede anmeldelse.... Massage glem det....sex fantastisk, ihvertfald hvis man kan tænde hende.

Nana er imellem 40-50 år, cirka 160 høj, buttet, men det sidder glimrende. Hendes bryster er ret store, flotte, hænger en smule, men på ingen måder voldsomt. Ansigtet ikke rigtig mig.

Besøger jeg hende igen, måske men vil så nok spørge om vi ikke kan springe massagen over.

400 for massagen, 600 for sex, hun ville have 800, men havde kun 1000,- med, det var intet problem

Skrevet

Lige min erfaring med den dame.

viewtopic.php?f=32&t=7695

Jeg kan også huske, hun snakkede om, at hun ikke kunne klare alle udgifter til datter i Bangkok med de penge, hun fik fra kommunen. Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor meget, der skal lægge i det, da hun virkelig ævlede løs hele tiden.

Jeg vil ikke besøge hende igen.

Mons65

Skrevet

Hej

Er der nogen der kan oplyse lidt om pigen i lyserødt/sort på http://www.orchidthaimassage.dk/ gerne et navn.

Denne pige er Lung, som tidligere huserede på Gl. Køge Landevej 744 på klinikken LungnaPa. Jeg har hørt, det er Lung, som har overtaget Orchid Thiamassage efter Sum.

Lungnapa har fortsat hjemmeside http://www.lungnapathaimassage.dk/

Mons65

Skrevet

Denne pige er Lung, som tidligere huserede på Gl. Køge Landevej 744 på klinikken LungnaPa. Jeg har hørt, det er Lung, som har overtaget Orchid Thiamassage efter Sum.

Lungnapa har fortsat hjemmeside http://www.lungnapathaimassage.dk/

Mons65

Lung er forøvrigt også ganske rimelig til massage. Ikke helt i top men over middel. Nana er blot lidt olieplask. HJ klarede begge to ok, men også der vil jeg alligevel vælge Lung :-)

Der er forøvrigt også en tredie pige der på ca. 40 år, men kan ikke huske hendes navn. Ganske køn, sød og sexet. Fik også HJ af hende. Hun var klar på mere - ja det var de forøvrigt allesammen - men valgte ogå HJ af hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.