Hop til indhold
Guest Ednukeroh

Aalborg - Brittany

Recommended Posts

Guest Ednukeroh

Jeg besøgte denne skønne tøs den anden dag. 

https://annoncelight.dk/showad/254965

Det er hende på billederne. 

Hun er rigtig sød og flot. Meget feminin. Lejligheden ligger i centralt i Vejgård. Jeg gav 2000 for en halv time med owo. Hun ville have 500 for hendes cum, det takkede jeg nej til, men hun var dog så sød at komme alligevel. Det var rigtig frækt, da hun fik mig til at kneppe videre selvom jeg var kommet, for hun ville også komme. 

Jeg er meget tilfreds med oplevelsen og har ingen betænkeligheder ved at anbefale hende. 

 

Edit: Jeg er altid aktiv, så jeg kan ikke sige noget om hendes evner som aktiv. 

 

Redigeret af Ednukeroh
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen

Tak har hende i kikkerten hvis hun kommer til det sjællandske - kr 2000 for 30 min virkelig ? det er mere end dobbelt op af hvad jeg plejer at betale... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ednukeroh

Ja, det var prisen. I det her tilfælde kan det lade sig gøre pga. udbud og efterspørgsel. Der kommer få af de rigtig gode tøser så langt her nordpå. :)

I er noget kun heldigere derovre på Djævleøen. Jeg har godt set jeres udvalg. Jeg ville ikke kunne stoppe mig selv igen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...