Hop til indhold

Recommended Posts

Lige siden jeg havde mødt hende i buskadset i Fælledparken har jeg drømt om et nyt møde, og gerne af længere varighed.

Dagen før dagen før dagen blev så dagen hvor det skete. Nemt og hurtig kommunikation på sms,  hvor hun tydeligvis genkendte mig, byggede stemningen op. Vel fremme blev jeg modtaget med stor gensidig glæde, kram og smil. Dejligt når man føler sig velkommen fra første øjeblik. Hun var lige så dejlig og naturlig som jeg huskede hende, fin slank krop med bløde naturlige bryster. Der gik ikke langt tid fra hun havde smidt tøjet, en pikant korsage, til at lillemanden stod rank og klar. Hun lagde ud med et langsomt og fantastisk blow. Lillemanden var klar til at gå videre men det blev udskudt da jeg først ville gå på opdagelse rundt på hendes krop. Kys til brysterne, hænderne rundt på maven, ned om ballerne, tungen på indersiden af lårene. Kys til hendes mis, fin blød og glat var den, hænderne rundt om brysterne, en større omgang oral til hende inden lillemanden blev lukket ind i varmen. Første omgang dækkede over missionæren og en afsluttende cow girl. Lidt nusseri inden anden omgang startede skiftevis oralt til hende og mig, som blev til en 69’er. Sex i mange forskellige stilling, specielt vil jeg fremhæve reverse cow girl som hendes mås gjorde sig godt. Trods det meget lækre selskab havde første omgang taget så hårdt på lillemanden at anden omgang måtte slutte uden udløsning. Det var nu dejligt alligevel og bagefter lå vi tæt sammen og fik snakket og nusset lidt.
Gentagelse? Ja tak

Link ( som kun er aktivt når hun er på)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arnebent1 skrev, den 25.12.2021 at 12:53:

Har du lige besøgt hende? Hvor foregik det denne gang? Vel næppe udenfor i denne kulde

Udenfor! Nej så var lillemanden blevet til mikromanden.
Hun havde annonce på d 22. hvor hun modtog besøg i en relativ ny lejlighed på Østerbro.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...