skunken 830 Skrevet 27. December, 2021 nørden skrev, for 21 timer siden: Jeg tror det afhænger meget af hendes humør når man besøger hende, og hvordan man opføre sig over for hende. Jeg har også besøgt hende og hos mig fandt hun selv gummiet frem uden at jeg skulle bede om det. Jeg besøgte hende sent om aften og hun virkede lidt tæt og tvær da jeg mødte hende, men som hos Advarsel var det hendes ungpige look som trak i mig. Efter vi havde fået smidt tøjet og hun havde givet mini me den mest grundige rengøring den nogensinde har fået, gav jeg hende en slikke tur hvorefter alt tværhed forsvandt som dug for solen og vi endte med at gå over tid uden at hun forlangte ekstra betaling. Havde ligesom Advarsel også kun booket 15 min. Jamen jeg tror du misforstår mig... Nogengange har jeg bare brug for "en ordentlig beskidt og ussel omgang med sigørjner tøs" Det er ikke kritik af hende, det er det jeg vil have. Jeg er oftes til søde piger i rene og pæne omgivelser, men noglegange skal det famn være uselt og så dirty som muligt. Til det formål er hun perfekt, og jeg håber hun bliver lidt endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 752 Skrevet 28. December, 2021 Argent skrev, for 21 timer siden: Mindes "et par" (muligvis 5+) år tilbage, da jeg spurgte ind til netop det, blev hun voldsomt fornærmet og lukkede kort og bestemt for booking af et møde. Jeg har haft præcis samme oplevelse… spurgte indtil om det var med eller uden kondom og så blev der lukket for kontakten (vel også 5 år siden). Jeg kunne så ikke finde ud af hvad der fornærmede… troede hun at jeg prøvede at moralisere eller hvad skete der lige… spurgte jo blot til info… men kontakten var død 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. December, 2021 skunken skrev, for 18 timer siden: Jamen jeg tror du misforstår mig... Nogengange har jeg bare brug for "en ordentlig beskidt og ussel omgang med sigørjner tøs" Det er ikke kritik af hende, det er det jeg vil have. Jeg er oftes til søde piger i rene og pæne omgivelser, men noglegange skal det famn være uselt og så dirty som muligt. Til det formål er hun perfekt, og jeg håber hun bliver lidt endnu. Hvis det er det du går efter vil du få meget mere valuta for pengen på valhøjsalle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 28. December, 2021 Blue man skrev, for 10 timer siden: men kontakten var død 80% af omtalen af hende beskriver et forløb med den udgang. Det ville være nyttigt for dem, der søger hende, hvis nogen som faktisk har besøgt hende, forklarede kommunikationen ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1355 Skrevet 3. Juni, 2022 Kan da komme med en opdatering på kommunikationen her: Jeg forsøgte sidste uge med et opkald og at sætte en aftale i stand, som forløb uden fnidder. Havde lagt min "taktik" efter folkets erfaringer at hun ikke var til for meget slinger i valsen; forhold dig *kun* til det der står, og kom skridtet nærmere et besøg ved at få oplyst vejledning til adresse. Hun gør en dyd ud af at beskrive der ingen tidsbestilling er, man gi'r bare besked når man er ude foran. (Personlige gøremål gjorde det dog umuligt at nå frem på dagen, og jeg tænkte jeg prøvede en anden gang.) Jeg vil mene det er udtrækket. Ring op og bekend en interesse, komplimenter evt. billederne, og lad hende om resten. Når du så har fulgt vejledning til hendes adresse, fuldend ærindet, og klap dig selv på skulderen. Nuvel.. I dag forsøgte jeg så igen, og vovede halsen på at få uddybet den sidste sætning i annonceteksten "...gerne byttehandel..." med et "Er der noget du mangler?" Hun lød forbløffet/chokeret, og besvarede med et "Øhm, hvad har du at tilbyde?" Da jeg ikke sidder på en bunke hengemt krimskrams, eller med tiden til at tilbyde at køre hende i IKEA, slog jeg det hen med let humør og et "Jeg kan ikke tænke på noget lige nu, så jeg tænker bare vi holder os til kontanter" ... og det var så dødsstødet til mig selv. "Ej altså, jeg skal altså ku' tænde på den der ringer, så find du en anden. Det er usexet at spørge, uden at vide hvad du vil bytte med først.. Find en anden. Hej." efterfulgt af et højhelligt "Hvor herre bevares for et spørgsmål..." imens hun lagde på. Simpelthen længe siden jeg har skullet håndtere sådan en tosse Til ve og varsel venner - stil ingen spørgsmål, vær blot taknemmelige for chancen for at mødes med så eksklusiv og særlig en godte, at kun tankelæsning og trædende på æggeskaller imponerer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 4. Juni, 2022 Jeg har kigget på hendes annonce flere gange og er bestemt pirret af konceptet. Dog er jeg udfordret af mangel på klare rammer. Og så bryder jeg mig som udgangspunkt ikke så meget om annoncer uden en eller anden form for angivelse af pris. Men klart er min største udfordring her om det er med eller uden gummi. Når jeg læser annoncen og ser billederne, så angiver det i min verden klart at det er uden. Er der ingen herinde der kan give oplysninger om gummiet? Selvom jeg gerne vil både med eller uden, så er det rart at have afstemt forventningerne. Og så ville det være fantastisk, hvis nogen kunne give en pris-ide, så man vidste hvor mange kontanter der skal medbringes. Men der er vel ikke andet for end at prøve det af, så må det gå sin gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2022 BrandmandSam skrev, for 10 timer siden: Jeg har kigget på hendes annonce flere gange og er bestemt pirret af konceptet. Dog er jeg udfordret af mangel på klare rammer. Og så bryder jeg mig som udgangspunkt ikke så meget om annoncer uden en eller anden form for angivelse af pris. Men klart er min største udfordring her om det er med eller uden gummi. Når jeg læser annoncen og ser billederne, så angiver det i min verden klart at det er uden. Er der ingen herinde der kan give oplysninger om gummiet? Selvom jeg gerne vil både med eller uden, så er det rart at have afstemt forventningerne. Og så ville det være fantastisk, hvis nogen kunne give en pris-ide, så man vidste hvor mange kontanter der skal medbringes. Men der er vel ikke andet for end at prøve det af, så må det gå sin gang. Hvilken annonce referer du til? Der er jo nævt indtil flere piger i denne tråd, og flere af dem har fortsat aktive annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 4. Juni, 2022 nørden skrev, for 8 minutter siden: Hvilken annonce referer du til? Der er jo nævt indtil flere piger i denne tråd, og flere af dem har fortsat aktive annoncer. Sorry! Jeg refererer til; Hende i Taastrup: https://annoncelight.dk/showad/322816 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tingel Skrevet 10. November, 2024 Hiver lige denne frem igen, da jeg atter søger. Håber I vil byde ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 373 Skrevet 8. December, 2024 Tingel skrev, den 26.12.2021 at 02:08: Så er jeg bedre med. Jeg deler gerne, hvis nogle gode forslag kommer i så fald. Tak Tingel. jeg modtager og PB info med stor taknemmelighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3720 Skrevet 8. December, 2024 Som tilkøb tilbyder hun det uden. https://annoncelight.dk/showad/407553 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg