Hop til indhold
Guest Tingel

Piger uden kondom

Recommended Posts

Guest Tingel

God eftermiddag!

Jeg søger, som overskriften antyder, piger (allerhelst danske) der tilbyder sex uden kondom. Jeg ved emnet er tabubelagt, jeg ved også at der er smittefare. Jeg ved også godt at det er en gentagelse, da jeg har søgt før. Der er imidlertid løbet meget vand under broen, så jeg tænkte at de af os der er interesserede, kan holde hinanden opdaterede.

Hvorom alting er, er det noget jeg til tider forkæler mig selv med. Testes ofte og har endnu ikke fået noget. Dagen hvor det sker må jo så komme når den kommer.:)

Hvis i kender til nogen så skriv gerne i tråden eller på PB. :)

Mvh Tingel

Glædelig jul til alle!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
slapman skrev, for 3 minutter siden:

...og så skide være med alle andre.

Hvad mener du med det ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kære alle.

Har lige fået ørerne i maskinen i en anden tråd for at angiveligt afspore tråden. Så en mild reminder, Tingel bad om tips til hvem og hvor enten her eller i PB.

Ikke en eneste her, men den 'sæd'  vanlige  jerimiade omkring bareback. Såvel Tingel som jer allesammen kender den så hold det for f..... ude fra denne tråd.

Om der er nogen i PB ved jeg ikke, men lige om lidt skriver jeg til Tingel i PB med lidt tips.

Forstod I i øvrigt den indlagte joke ? ;) 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 8 timer siden:

Forstod I i øvrigt den indlagte joke ? ;) 

Var der en joke? :rolleyes:

:lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har ryddet op i tråd og smidt en masse ud af denne. 
Debat om sex uden og andre emner tages i generel debat. 
Hold jer til efterlysning!

Glædelig jul. 

Bryan Mills

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 19 timer siden:

Hvad mener du med det ? 

Nok det med opfordring til at skrive PB ... Det ødelægger forums formål.

Men det er forståeligt, fordi der er meget få, der skriver om GP'er, der tilbyder uden gummi - selv på et anonymt forum.

Til trådstarter:

Fruen er liderlig (se aktuel tråd under anmeldelser)

Hende i Taastrup: https://annoncelight.dk/showad/322816

Tidligere gjorde hende den 20-årige, men nu skriver hun det kun er med kondom: https://annoncelight.dk/showad/333582

Chocoloving er indimellem i Kbh. Men ekstremt ustabil. Jeg har selv fire gange haft en aftale med hende, hvor jeg er mødt frem, men har oplevet radiotavshed - så jeg har aldrig mødt hende (jeg har heller ikke mødt de andre, jeg nævner - kun læst om dem). Andre har mødt hende, og de bryster gør nok at jeg forsøger igen om et år, når jeg har glemt, hvor irriterende det er: dog: https://annoncelight.dk/showad/292381

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tingel

Tak for svarene indtil videre. Jeg søger stadig, og de der deler med mig i PM får selvfølgelig mine fund retur. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tingel skrev, for 18 minutter siden:

Tak for svarene indtil videre. Jeg søger stadig, og de der deler med mig i PM får selvfølgelig mine fund retur. :) 

Kunne du så ikke dele de forslag du får via PM med os andre? Som Advarsel skriver går formålet med forum tabt hvis det hele deles i PM. Du behøver jo ikke afsløre identiteten på dem som kun tør dele via PM ;)

Personligt vil jeg skide på om I andre ved at jeg også godt kan li’ at gøre det uden nogen gange

Af de nuværende piger har jeg kun prøvet disse to uden - de er anmeldt flere gange herinde - Melissa er sød og Laura er sur, men mere lækker imo. Ingen af dem er dog danske

https://nympho.dk/n5269/2144/laura-new-in-dk-pussy-without-15min-500-call-me-now-sterbro/
https://nympho.dk/n5268/2143/melissa-15-min-500-all-without-anal-pussy-blowdjob-sterbro/

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tingel
dhnmdst skrev, for 3 minutter siden:

Kunne du så ikke dele de forslag du får via PM med os andre? Som Advarsel skriver går formålet med forum tabt hvis det hele deles i PM

Personligt vil jeg skide på om I andre ved at jeg også godt kan li’ at gøre det uden nogen gange ;)

Af de nuværende piger har jeg kun prøvet disse to uden - de er anmeldt flere gange herinde - Melissa er sød og Laura er sur, men mere lækker imo. Ingen af dem er dog danske

https://nympho.dk/n5269/2144/laura-new-in-dk-pussy-without-15min-500-call-me-now-sterbro/
https://nympho.dk/n5268/2143/melissa-15-min-500-all-without-anal-pussy-blowdjob-sterbro/

Nogle piger annoncerer ikke med det, men tilbyder alligevel. Dem kunne jeg ikke finde på at udstille :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tingel skrev, for 1 minut siden:

Nogle piger annoncerer ikke med det, men tilbyder alligevel. Dem kunne jeg ikke finde på at udstille :) 

Nej naturligvis ikke. Det var mere hvis du får forslag fra brugere herinde i PM, fordi pågældende bruger ikke vil vise at de er til sex uden kondom, om du så vil dele. Hvis det ikke er noget den pågældende GP vil have frem, så bør enhver jo holde det for sig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tingel
dhnmdst skrev, for 2 minutter siden:

Nej naturligvis ikke. Det var mere hvis du får forslag fra brugere herinde i PM, fordi pågældende bruger ikke vil vise at de er til sex uden kondom, om du så vil dele. Hvis det ikke er noget den pågældende GP vil have frem, så bør enhver jo holde det for sig selv

Så er jeg bedre med. Jeg deler gerne, hvis nogle gode forslag kommer i så fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tingel skrev, for 13 timer siden:

Hvorfor deler du kun tilbage i PM? Det virker da lidt ascoialt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tingel
Advarsel skrev, Lige nu:

Hvorfor deler du kun tilbage i PM? Det virker da lidt ascoialt?

Det er der svar på, lige to indlæg over det du citerer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tingel skrev, for 1 minut siden:

Det er der svar på, lige to indlæg over det du citerer. 

Ja, undskyld. Jeg er i gang med at rette mit indlæg ;-) Men for kronologien laver jeg nu et nyt (fordi du nåede at svare - beklager spamming).

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 13 timer siden:

Jeg nævnte kun danske pga præferencen i efterlysningen og fordi det er uoverskueligt med de udenlandske. Netop Laura har jeg selv besøgt - ikke fordi hun tilbyder sex uden gummi, men fordi hun triggede mine ungpige-præferencer. Jeg havde indstillet mig på, at det mest ville være min fantasi, der skulle gøre arbejdet, men det var ikke nødvendigt. Jeg oplevede hende ikke som sur. Hun gav mig et blow, der ikke var dårligt, men heller ikke prangende. Til gengæld var hendes reaktion, da jeg trængte ind i hende priceless: Hun gav det der overraskede støn fra sig, som om det var overvældende på den gode måde. Derfra gik det fint. I missionæren kiggede jeg ned på hende og sagde at hun så smuk ud, hvilket fik hende til at rødme forlegent. Jeg holdt ikke længe under de betingelser - og det var heller ikke planen - belært af omtalen havde jeg kun købt 15 min. Til dem, der er nervøse: Hun tilbød selv rutinemæssigt kondom efter blow. Så jeg vil tro, at en del af hendes kunder går mere efter ungpigeguf end ubeskyttet samleje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tingel
Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Jeg nævnte kun danske pga præferencen i efterlysningen og fordi det er uoverskueligt med de udenlandske. Netop Laura har jeg selv besøgt - ikke fordi hun tilbyder sex uden gummi, men fordi hun triggede mine ungpige-præferencer. Jeg havde indstillet mig på, at det mest ville være min fantasi, der skulle gøre arbejdet, men det var ikke nødvendigt. Jeg oplevede hende ikke som sur. Hun gav mig et blow, der ikke var dårligt, men heller ikke prangende. Til gengæld var hendes reaktion, da jeg trængte ind i hende priceless: Hun gav det der overraskede støn fra sig, som om det var overvældende på den gode måde. Derfra gik det fint. I missionæren kiggede jeg ned på hende og sagde at hun så smuk ud, hvilket fik hende til at rødme forlegent. Jeg holdt ikke længe under de betingelser - og det var heller ikke planen - belært af omtalen havde jeg kun købt 15 min. Til dem, der er nervøse: Hun tilbød selv rutinemæssigt kondom efter blow. Så jeg vil tro, at en del af hendes kunder går mere efter ungpigeguf end ubeskyttet samleje.

Tak for erfaringen. 

Jeg kunne virkelig godt finde på at besøge hende. Med eller uden gummi, da jeg også er til det der ungpigeguf. Hvilket egentlig er en sjov tanke, når man ikke engang er "så" gammel selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tingel skrev, for 3 timer siden:

Tak for erfaringen. 

Jeg kunne virkelig godt finde på at besøge hende. Med eller uden gummi, da jeg også er til det der ungpigeguf. Hvilket egentlig er en sjov tanke, når man ikke engang er "så" gammel selv. 

Har besøgt hende 2 gange, ene gang var virkelig skidt og anden gang var helt ok. Og nej hvis du selv er ung er det da naturligt at du tænder på noget som ligger tæt på din alder. Når du bliver ældre følger alderen med på hvad du syntes er ungpige guf. Hun er efter min betragtning omkring 20 år, og ikke 18. Men hun er dejlig. Og pisse dårlig til service og levere ikke altid det man betaler for, er ubehøvlet, sur, osv. Men hvis man er i humør til en ordentlig beskidt og ussel omgang med sigørjner tøs. så er det bare afsted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 9 minutter siden:

Men hvis man er i humør til en ordentlig beskidt og ussel omgang med sigørjner tøs. så er det bare afsted. 

Uhada, tror lige mine nosser hoppede af glæde ved den gennemlæsning! :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
nøddehaven skrev, for 4 timer siden:

Jeg er også meget interesseret i PM og har også enkelte jeg kan dele :)

Så smid dem her i det åbne fora så alle kan læse med.

Personligt deler jeg aldrig erfaringer via PM, og det er ligegyldigt om det er med eller uden gummi. Hvis man ikke kan dele i det åbne fora bør man slet ikke dele. Jeg knalder gerne piger som tilbyder sex uden gummi, men om jeg gør det med eller uden gummi ved kun pigen og jeg selv. Det kommer ikke andre ved. Skulle nogen skrive og spørge om erfaringer svare jeg gerne, men kun med erfaringer og informationer som jeg allerede har delt i det åbne fora.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
skunken skrev, 1 time siden:

Hun er efter min betragtning omkring 20 år, og ikke 18. Men hun er dejlig. Og pisse dårlig til service og levere ikke altid det man betaler for, er ubehøvlet, sur, osv. Men hvis man er i humør til en ordentlig beskidt og ussel omgang med sigørjner tøs. så er det bare afsted. 

Jeg tror det afhænger meget af hendes humør når man besøger hende, og hvordan man opføre sig over for hende. Jeg har også besøgt hende og hos mig fandt hun selv gummiet frem uden at jeg skulle bede om det. Jeg besøgte hende sent om aften og hun virkede lidt tæt og tvær da jeg mødte hende, men som hos Advarsel var det hendes ungpige look som trak i mig. Efter vi havde fået smidt tøjet og hun havde givet mini me den mest grundige rengøring den nogensinde har fået, gav jeg hende en slikke tur hvorefter alt tværhed forsvandt som dug for solen og vi endte med at gå over tid uden at hun forlangte ekstra betaling. Havde ligesom Advarsel også kun booket 15 min.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 25.12.2021 at 10:59:

GP'er, der tilbyder uden gummi ...

..

Hende i Taastrup: https://annoncelight.dk/showad/322816

Har du personlig erfaring med at hun tilbyder uden gummi?

Mindes "et par" (muligvis 5+) år tilbage, da jeg spurgte ind til netop det, blev hun voldsomt fornærmet og lukkede kort og bestemt for booking af et møde.

Er selvfølgelig en mulighed hun har ændret holdning og lyster, men vil næppe jokke i spinaten igen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argent skrev, for 8 minutter siden:

Har du personlig erfaring med at hun tilbyder uden gummi?

Nej, men annonceteksten og tidligere omtale af hende. Som skrevet har jeg ikke erfaring med nogen af dem jeg nævnte, bortset fra afbrændere af chocoloving.

Her nævnes creampie ved kvinden i Taastrup, men generelt tyder al omtale af hende på, at man skal gå på æggeskaller, da hun let bliver irriteret, hvis man stiller et spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 25.12.2021 at 10:59:

(jeg har heller ikke mødt de andre, jeg nævner - kun læst om dem).

Ah, ser godt dit parantes-skriv nu - helt fair.

Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Her nævnes creampie ved kvinden i Taastrup, men generelt tyder al omtale af hende på, at man skal gå på æggeskaller, da hun let bliver irriteret, hvis man stiller et spørgsmål.

Tror der må være noget om snakken, at hun bare skal have at vide man er på vej, og så kan man bruge hende som man lyster - meget a'la Fruen

Tak for svar i al fald, jeg får se om det bli'r til et forsøg på besøg igen (.. denne gang uden andet spørgsmål end "Hvor skal jeg hen?" :P)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...