Guest Aarhuselsker Skrevet 31. August, 2013 Gik en tur langs vandet ved 18 tiden, før maden skulle bikses sammen. En dame ligger velbehageligt henslænget i græsset, og en fyr sidder ved siden af. Da han ser mig, stryger han underhylerne af, bestiger kvinden og og og. Hæ, hæ. Stedet lå i skygge, men det blæste og temperaturen var ikke meget over 17grader. Den strittede nu flot, så jeg, inden den blev begravet hvor nu en sådan skal begraves. Jeg passerede, og røven gik sejt og rytmisk op og ned - den lyste flot hvid Der er sgu mange sjove afarter og ismer. Håber de havde en fornøjelig tid. Så at der passerede en kvinde med hund nogle minutter senere, da jeg var nået længere hen ad stien. Læser i med her inde, så blev i altså set! Håber det bidrog til jeres nydelse Skal jeg stoppe næste gang og heppe : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. August, 2013 Det var ikke mig. Og jeg har et skudsikkert alibi: Svigermor er på besøg :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 31. August, 2013 jeg kan desværre heller ikke melde mig på banen som den skyldige (kvinde) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. August, 2013 pigerne uploader lige et billede af deres ryg, og fyrene uploader lige et billede af deres knæ, så skal vi nok få fundet dem :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg