Hop til indhold
Guest SmallPenuzSyndrome

Maria, MilfSpecialEdition - Advarsel

Recommended Posts

Guest SmallPenuzSyndrome

https://annoncelight.dk/showad/333012

DONT DO IT GUYS. Jeg har taget en for holdet og det er spildte penge. 

Totalt spild af tid. Du bliver oversvømmet med billeder af en meget flot kvinde men virkeligheden passer ikke. Hun er MEGET spinkel, lunefuld og snakker som et vandfald. Altså hun holdte dårlig nok kæft mens hun havde pikken i munden hvilket ikke var meget af tiden. Hun er villig nok til at lade dig røre hende mellem benene, men når pikken er stiv, er der ikke meget der sker. 
Hun var så meget oppe og køre at hun flækkede skærmen på min tlf fordi hun ville spille noget musik, og i stedet for at ligge den, kastede hun den bare afsted - farvel Samsung A52 5G, du gjorde det sku godt, du vil være savnet!.

Hun havde booket sig ind på Scandic Roskilde hvor jeg havde taget hende med på vejen. Det var sku et fint værelse så der manglede intet, andet end en pige der faktisk var villig til at yde den ydelse hun sagde hun gjorde. Og i vores samtaler via sms og opkald (dem var der mange af fra hendes side), fik jeg lov til alt mellem himmel og jord. Mens hun gik og gjorde sig klar havde jeg en tanke i hovedet at det ville ende galt, men nu var jeg der, nøgen og klar med en ordentlig dolk, så tænkte ikke videre over det. Ak og ve.

Ca 20minutter inde i timen kom krokodilletårerne og den falske gråd. Alt var galt, hun var bange og utryg ud af ingenting. Skyndte sig ud på toilettet og kunne høre hendes falske hulken i et par minutter. Da hun kom ud, var hun igen helt oppe og køre, kæften var ikke til at stoppe og jeg vidste godt hvad klokken havde slået. Efter 10minutters ligegyldig snak om diverse der var galt i hendes liv gad jeg ikke høre på hende mere. 

Hun var nu helt ude af stand til at gennemføre en god oplevelse med, vi var kun igang i ca 20minutter ud af de 90minutter vi havde planlagt. Jeg havde som skrevet før gået 'above and beyond' med at tage hende med på hotellet. Hun begyndte at påklage om at 'jamen du får revanche hjemme ved mig privat', 'du må få min personlige adresse', 'vi tager hjem til mig og hygger istedet' (for det hotel værelse hun havde booket) var kommentarerne jeg fik og der vidste jeg godt at det var tid til at gå. Jeg havde faktisk sagt at jeg gerne ville sætte hende af på vej hjem igen men efter den oplevelse skyndte jeg mig bare ud af Scandic, ned i min bil og så var jeg long gone. Hun kunne tage de penge hun havde fusket sig ud af mig og finde sin egen vej hjem. Det kan godt være at det måske ikke er noget en gentleman gør men jeg orkede ikke at høre på 1sekund mere af hendes mundlort og hun havde trodsalt taget betaling for noget hun ikke kunne gennemføre. Så fuck hende og hendes lort.

Note:
Hun brugte sit originale nummer på annoncen hvor man kunne spore hendes IRL navn første gang hun smed annoncen op. Der var nogle advarselsblink med en kort google søgning og nogle kommentarer på hendes IG som måske burde have stoppet mig, men jeg er en mand af handling og når jeg først har en stiv dolk så virker hjernen ikke rigtig.
Hvis nogen herinde har tænkt sig at prøve hende, kan de skrive privat og jeg skal give de informationer hun frivilligt lagde frem.

Min anmeldelse er lidt over det hele, er virkelig træt, det var en lang aften/nat og skulle hjem fra Roskilde også.
Skulle der var tvivler over at min nye konto ikke holder vand, kan i finde mine gamle indlæg under "Runaldo". I ved godt hvem i er.

Redigeret af SmallPenuzSyndrome

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome
sweetstone skrev, 1 time siden:

90 minutter i 1hug, er måske lidt risiko betonet.:)

Nogle kommer på 10minutter - andre skal bruge mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jeg har en Caterpilllar telefon, den kunne have taget skraldet i hvert fald hvad telefon angår :) 

!,80 meter oppe og lade den falde på beton, no problem, 1 time1 meter under vand, no problem. I love my styrdy telephone and its not Apple s... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome
moden libertiner skrev, for 51 minutter siden:

Jeg har en Caterpilllar telefon, den kunne have taget skraldet i hvert fald hvad telefon angår :) 

!,80 meter oppe og lade den falde på beton, no problem, 1 time1 meter under vand, no problem. I love my styrdy telephone and its not Apple s... :) 

Hehe. Jeg bruger min til at programmere med, den skal gerne have lidt hjerne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Se den har både hjerne og power, så meget at den kan oplade andre devices. :) 

Og det hjælper jo ikke meget hvis den går i stykker hele tiden ;) og ikke en gang kan tåle at en kvinde bliver lidt ophidset.

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 4 timer siden:

hvis den går i stykker hele tiden

Kan du ikke tage den irrelevante diskussion i Hyggesnak? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
moden libertiner skrev, for 16 timer siden:

Hvad kommer det os ved, det er ikke et forum for mobil telefoner, men for købesex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Humor er desværre ikke ret udbredt her kan jeg fornemme :( 

Eller er det de 'store' i skolegården der absolut skal pisse deres territorie af ?

En gang var jeg på restaurant og sagde: Glædelig jul tjener ,hvorefter han snerrede: Det er ikke mit bord  :) 

Men glædelig jul til jer alle trods alt. :) 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 37 minutter siden:

Humor er desværre ikke ret udbredt her kan jeg fornemme :( 

Du er ny. Afsporing er generelt ikke høj kurs, især ikke når du bliver ved og der ikke en joke i det du skriver, selvom du åbenbart mener det har noget med humor at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...