Hop til indhold
Amagerdreng83

JenniferRomantica - Forførende, fræk og fortryllende!

Recommended Posts

Oh boy ... det bliver en god jul! Kl. 13:00 i dag besøgte jeg @JenniferRomantica en time, da hun gæstede Hvidovrepigerne. Jeg har tidligere besøgt hende hos Sexy Club. Ligesom sidste gang falder mine skuldre ned og hun får mig til at slappe 100 procent af så snart, jeg ser hende. Hun er virkelig god til at få én til at føle sig velkommen og “hjemme”. Hun er hamrende smuk (det ildrøde hår er simpelthen så frækt), utrolig sød og nem at snakke med. Hun er helt nede på jorden og virker til at hvile i sig selv.

Hvad der skete på lagenet bliver mellem Jennifer og mig, men jeg kan sige så meget at hun igen var 200 procent nærværende og virkede inderligt til at nyde det ligeså meget som jeg gjorde.

Så igen kan jeg kun anbefale jer at kigge en tur forbi Jennifer - hun er helt perfekt.

TAK for endnu en dejlig oplevelse, smukke Jennifer. Jeg hyggede mig helt enormt og nød hvert et sekund i dit selskab.

Redigeret af Amagerdreng83
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
ricograziano skrev, for 9 timer siden:

Smag og behag..Men hun er ikke specielt attraktiv.

Jennifer er superdejlig, men du har da ret til at have dine meninger.

Jeg glæder mig meget til at møde hende igen (og igen) i 2022

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 43 minutter siden:

Jennifer er superdejlig, men du har da ret til at have dine meninger.

Jeg glæder mig meget til at møde hende igen (og igen) i 2022

Det vil sige, det er helt ok at sige, at jeg aldrig nogensinde kunne finde på at betale hende for sex.

Synes ikke engang, hun er pæn.

Men der skal være plads til ens egne meninger, som du selv nævner.

Du synes, hun er toplækker.Fair nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
ricograziano skrev, for 3 timer siden:

Det vil sige, det er helt ok at sige, at jeg aldrig nogensinde kunne finde på at betale hende for sex.

Synes ikke engang, hun er pæn

Hvorfor har du behov for at fortælle os andre det? 
Hvordan ville du have det hvis en pige skrev her på siden, at hun ikke vil have dig på besøg fordi du er grim og ulækker? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
ricograziano skrev, for 13 timer siden:

Min mor lærte mig altid at hvis man ikke kan sige noget pænt, så skal man holde sin mund. :wacko:

Hvis du SKAL komme med en kommentar, kunne du sige at den smukke @JenniferRomantica, ikke er en pige som falder i din smag, alt andet er ikke relevant for tråden. Jeg syntes hun er lækker, og hendes meninger, holdninger og mod gør hende mere lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ricograziano skrev, for 13 timer siden:

Jeg finder det heldigvis ikke engang ærgerligt, fordi der er jo gæster til alle.. Måske er du til langhårede piger på 180 cm, eller som vejer 80 kg, eller som er 60 år.. Uanset hvad dine krav for skønhed er, så passer jeg ikke ind i dem, og det dør hverken du, eller jeg af heldigvis^_^.. 

Så længe jeg stadig, efter 6 år i branchen, få super gode anmeldelser, og har super travlt når jeg arbejder så gå der ingen hud af min næse over din kommentar.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg finder det heldigvis ikke engang ærgerligt, fordi der er jo gæster til alle.. Måske er du til langhårede piger på 180 cm, eller som vejer 80 kg, eller som er 60 år.. Uanset hvad dine krav for skønhed er, så passer jeg ikke ind i dem, og det dør hverken du, eller jeg af heldigvis^_^.. 

Så længe jeg stadig, efter 6 år i branchen, få super gode anmeldelser, og har super travlt når jeg arbejder så gå der ingen hud af min næse over din kommentar.. 

Du skal lære at ignorere sådanne kommentar, vi er ikke here over hvad andre mener om os, vigtigst er at være den bedste udgave af os selv, aller er unikke på hver deres måde også dig .

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 8 minutter siden:

Du skal lære at ignorere sådanne kommentar, vi er ikke here over hvad andre mener om os, vigtigst er at være den bedste udgave af os selv, aller er unikke på hver deres måde også dig .

Det var nok også mest et forsøg på at påpege at smag og behag er forskellig.. Jeg kan se at udfra brugerens deltagelse herinde er han mest til milfs og ellers så til at fortælle hvem han IKKE er til:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

Dit forrygende svar gør dig kun endnu mere attraktiv og pirrende - i  mine øjne. Glæder mig til dig live, spændende pige.....

Kram med mere fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
ricograziano skrev, for 14 timer siden:

Men hun er ikke specielt attraktiv

JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

Jeg finder det heldigvis ikke engang ærgerligt

Godt at du ikke tager det  nært, men det er et regulært personangreb, har intet med anmeldelse at gøre. Så du burde slet ikke behøve at forsvare dig. Jeg har anmeldt det så jeg håber admin skrider ind og ryder lidt op. Må gerne slette mit indlæg her også :-)

God jul. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 6 minutter siden:

Hvem der bare turde besøge Jenniferromantica. Må være mit nytårsforesæt. At turde, for hun er mega lækker.

Du kan glæde dig, Jennifer er helt nede på jorden, så der er ikke noget at være bange for.

Jennifer er sød, kærlig, medlevende og en meget charmerende lille kvinde, med dejlige former. Jeg har nydt hende foreløbig sex gange. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

Hvem der bare turde besøge Jenniferromantica. Må være mit nytårsforesæt. At turde, for hun er mega lækker.

Gør det bare, hun har endnu aldrig bidt mig :-)

Jeg ventede alt for længe med at besøge hende, da hendes alder var sat sindssygt lavt på bordellets hjemmeside.

DA jeg så endelig fandt ud af at hun er en voksen ung dame (hun angiver sin rigtige alder i egne annoncer) skulle jeg bare afsted, og det har jeg aldrig fortrudt.

Hun er en lille smækker-lækker kvinde (i min optik), men jeg er altså faldet pladask for hendes dejligt friske og varme personlighed.

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 timer siden:

Du kan roligt besøge @JenniferRomantica. Hun er så skide sød og ligetil, at man lynhurtigt slapper af i hendes selskab. Jeg indrømmer dog, at jeg var en smule nervøs første gang, men den nervøsitet får hun hurtigt taget væk, når du ser ind i hendes smukke øjne og mærker hendes nærvær. Hun er også virkelig nem at snakke med, så hvis du fra starten bare fortæller, at du er mega nervøs, lover jeg dig, at hun hurtigt får dig til at slappe af.

Hun er vanvittig smuk og hamrende fræk og har den skønneste personlighed.

Redigeret af Amagerdreng83
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 10 timer siden:

Min mor lærte mig altid at hvis man ikke kan sige noget pænt, så skal man holde sin mund. :wacko:

Hvis du SKAL komme med en kommentar, kunne du sige at den smukke @JenniferRomantica, ikke er en pige som falder i din smag, alt andet er ikke relevant for tråden. Jeg syntes hun er lækker, og hendes meninger, holdninger og mod gør hende mere lækker.

Det er vel ikke engang relevant for tråden, hvad en bruger har af personlig holdning til en GP’s udseende på hendes billeder. Vi kan jo alle se billederne og danne vores egen mening.

Tak for anmeldelsen @Amagerdreng83 Den er fin og relevant fordi du har været der :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...