Hop til indhold

Maria1995 Server Error

Featured Replies

Skrevet

Hey. Er jeg den eneste som ikke kan åbne denne annonce?

Har prøvet på flere forskellige browsers, men får en meddelelse om "500 Server Error".

https://annoncelight.dk/showad/333862

Hun ser ellers rigtig fræk ud, og kunne godt tænke mig at møde hende.

Skrevet

Hvordan fan kan du se hun ser fræk ud når du ik kan åbne siden 

Skrevet
NewPunter skrev, for 5 timer siden:

Hey. Er jeg den eneste som ikke kan åbne denne annonce?

Har prøvet på flere forskellige browsers, men får en meddelelse om "500 Server Error".

https://annoncelight.dk/showad/333862

Hun ser ellers rigtig fræk ud, og kunne godt tænke mig at møde hende.

Du kan se hendes profil, men ikke annoncen.

https://annoncelight.dk/profile/maria1995

/North

Ps: hun er godt nok høj.. ;)

Redigeret af North

Skrevet

Ok så. Men hvordan ved du at den er til den annonce  så ?

Redigeret af issen

Skrevet
issen skrev, for 47 minutter siden:

Det er det link der er til annoncen på hendes profilside

Skrevet
  • Author
issen skrev, for 1 time siden:

Hendes annonce fremgår i oversigten af annoncer, men man kan ikke åbne den.

Skrevet

Desuden så gør hun det for at få penge til stoffer og er også påvirket når du besøger hende.

Skrevet

Jamen hele annonce handler jo om stoffer. Ligner også sådan en på billede 

Skrevet
issen skrev, for 26 minutter siden:

Jamen hele annonce handler jo om stoffer. Ligner også sådan en på billede 

Godt nok Usmagelig kommentar. Den havde jeg nøjes med at tænke.:(

Skrevet
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Hvordan fik du fat på hende når hun hverken har tlf nr eller email på annoncen? ;-)

Snapchat.

/North

Skrevet
North skrev, 1 time siden:

Snapchat.

/North

Men nu er det jo ikke alle der kender til hvem hun er privat. Og for det første så håber da virkelig ikke du begynder på at dele ud af hendes private Snapchat og for det andet, overhovedet besøger hende.

Skrevet
PerZ skrev, for 20 minutter siden:

Men nu er det jo ikke alle der kender til hvem hun er privat. Og for det første så håber da virkelig ikke du begynder på at dele ud af hendes private Snapchat og for det andet, overhovedet besøger hende.

Men nu skriver hun jo selv sin Snapchat i annoncen ...

Skrevet
Vendelboen skrev, for 42 minutter siden:

Men nu skriver hun jo selv sin Snapchat i annoncen ...

Hvilken annonce er det du ligger på? Den annonce jeg kigger på er der nemlig intet med Snapchat.

Skrevet
PerZ skrev, for 5 minutter siden:

Hvilken annonce er det du ligger på? Den annonce jeg kigger på er der nemlig intet med Snapchat.

Dén her https://annoncelight.dk/showad/334117 

Det er den annonce , der nævnes i dét indlæg fra Youngatheart , hvor der spørges til kontaktmuligheder ..

Skrevet
Vendelboen skrev, for 1 minut siden:

Dén her https://annoncelight.dk/showad/334117 

Det er den annonce , der nævnes i dét indlæg fra Youngatheart , hvor der spørges til kontaktmuligheder ..

Nej, pigen i den der annonce hedder Maja, pigen der i denne tråd spørges ind til kalder sig for Maria. Langt fra den samme.

Skrevet
PerZ skrev, for 2 minutter siden:

Nej, pigen i den der annonce hedder Maja, pigen der i denne tråd spørges ind til kalder sig for Maria. Langt fra den samme.

Men det er ikke desto mindre dén annonce , der står i indlægget , hvor der spørges til kontaktmuligheder 

Skrevet
Vendelboen skrev, Lige nu:

Men det er ikke desto mindre dén annonce , der står i indlægget , hvor der spørges til kontaktmuligheder 

Så linket til en annonce der ikke er aktiv, er til hende Maja? Selvom tråden hedder Maria1995?

Du tager helt fejl. Opslaget omkring Maja kommer fra en anden end trådstarter. Så allerede der går det galt. Dette opslag har aldrig drejet sig og hende Maja men en anden pige som kalder sig for Maria. I hendes annonce står der intet om Snapchat. Maja var en idé til et alternativ for Maria hvis man ikke bryder sig om hendes priser. Men i virkeligheden burde det ikke være prisen der skræmmer en væk men at hun skæv/ høj mens du besøger hende og gør det for at få penge til stoffer.

Skrevet

hendes annonce virker nu, hun ser godt nok lækker ud. men hendes priser altså...

Redigeret af robototto

Skrevet
robototto skrev, for 24 minutter siden:

hendes annonce virker nu, hun ser godt nok lækker ud. men hendes priser altså...

Har du ikke læst noget som helst? Hun er stærkt påvirket af stoffer når du møder hende og hun gør det for at få råd til stofferne. Ikke fordi hun har lyst. Lad nu være med at udnytte en pige i hendes situation.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.