Hop til indhold
TheDude69

Miss Sonya

Recommended Posts

Er lige kommet hjem fra et besøg med denne vidunderlige pige… hun skal uden tvivl besøges igen inden hun smutter videre :)

Ankom på adressen og hun tog godt i mod mig og efter et hurtigt bad var det ind og have det sjovt.. hun kysser fantastisk og giver et godt blowjob. Men mit fokus var meget på hendes skamlæber, woaw de var flotte og store. Sjove at lege med ;)
efter et par stillinger og jeg ikke kunne holde det inde længere cum jeg inde i hende mens hun sad oven på mig, og vi lå og kyssede mens jeg bare kunne slappe helt af bag efter.

Tog tilsidst et bad og så var det på vej hjem og drømme om denne fantastiske oplevelse

hun ligner lidt Hende på billedet med avisen… dog 1000x pænere i virkeligheden, specielt hendes ansigt. 
pige. 9/10 

sex10/10

sted 5/10 (hej til den anden mand som også var på besøg sammen tid med mig hos hendes “nabo”)

 

link til hende: 

https://annoncelight.dk/showad/334262

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også lige forbi. Det var noget af en oplevelse kom i den 7. Himmel i hi des selvskab. Kan kun anbefales hun sutter og knalder som er drøm og husk extra penge for du har helt sikkert ikke bestilt nok. Det havde jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...