Hop til indhold
soft

Berlin penny fra kamilla la dee

Recommended Posts

Jeg var her i sommers i Berlin i arbejdsmedfør.

Jeg har tidligere været på besøg hos kamilla, og ville gentage succesen.

Jeg ringede og lavede en aftale med penny http://www.kamilla-dee.com/1-sexy_girls/penny.htm hvori der indgik golden shower, jeg ankom til kamilla og blev anvist et venterum, kort efter kom penny ind, smilende, sød og let til grin, efter jeg havde bekræftet aftalen kom hun ind igen og førte mig op på etagen ovenover hvor de har en lejlighed, vi gik ind i det store værelse og hun hun kom hurtigt ud af den smule lingeri hun havde på, hun er en meget slank og lækker kvinde, jeg slikkede hende indtil hun kun kom, jeg sagde jeg var klar til gs og vi gik ud på bade værelset hvor hun lod de gyldne dråber dryppe ned over mig, det blev desværre ikke til den store skylle :) hvad hun undskyldte meget, efter et hurtigt bad lå hun på alle fire i sengen med ansigtet mod sengekanten så hun kunne give mig kondom på med munden mens jeg kunne se hendes frække bagdel i spejlet bag hende, da hun opdagede jeg kigede vrikkede hun en omgang med popoen, så gik det ellers derudaf i forskellige stillingen der heldigvis en masse spejle i rummet så jeg kunne nyde synet af hendes krop under, over og ved siden af min :)

efter jeg var kommet sluttede vi med lidt massage til mig og lidt hyggesnak, hun taler et fint engelsk.

Kamilla la dee kan generelt anbefales og jeg kan bestemt også anbefale penny

soft

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg gav deres standard pris 160 euro som er inkl. alt hvad pigen er til, det kan ses på deres side.

så er der dog det de kalder specielt herunder golden shower så det kostede 20 ekstra altså 180 i alt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...