Hop til indhold
flunk69

Sexdag.dk en rigtig lorteside, der vil sluge dine penge....

Recommended Posts

Hej.

Er faldet over denne nye website http://sexdag.dk/ , som tilbyder,

at man kan byde på en sexdate, på de kvindelige profiler der er oprette.

Der er bare det, at vedkommende bag sexdag.dk har taget en kopi af

alle kvindelige profiler fra varmsex.dk og eroleg.dk

Og for og få lov til og byde skal du betale 159 kr. pr. mdr. Fuldstændig

til grin :lol:. Fuck det er en penge maskine der er blevet oprettet. :D

Har tidligere være på varmsex.dk og eroleg.dk, hvor 90-95% af alle kvindelige

profiler er fake :mrgreen:.

Jeg havde oprettet mig som kvinde fordi det er helt GRATIS, hvis man opretter sig

som mand koster det omkring 200 kr i mdr. for og skrive til en profil. Hvis du opretter

dig som kvinde, er det som nævnt helt GRATIS.

Selvom jeg havde oprettet en kvindelige profil, blev der automatisk skrevet

til mandlige profiler. Det er jo helt sikker vedkommende bag hjemmesiden der gør

det for og motivere mandlige profiler til og betale for og svare på en fake henvendelse.

Altså følgende konklusion, alle 3 hjemmesider varmsex.dk, eroleg.dk og sexdag.dk

ejes af samme person, som kun har til formål og malke de mandlige profiler for penge.

Og NEJ jeg har ikke brugt en krone på nogle af siderne. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
... hvis man opretter sig som mand koster det omkring 200 kr i mdr. for og skrive til en profil. Hvis du opretter dig som kvinde, er det som nævnt helt GRATIS
Jeg er næsten sikker på, at det også er i strid med ligestillingsloven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinder kommer billigere eller gratis ind flere steder fx. på swingerklubberne.

Det gør det bare ikke lovligere, at det sker andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg skal ikke gøre min endegyldig klog på juraen men jeg tror Borende X har ret, se bare her

http://www.b.dk/nationalt/ligestilling- ... gerklubber

Dertil skal det siges, at det er noget som er set i årevis og som man stadigvæk ser på div sider, at pigerne kan oprette sig gratis og at mændene skal betale.

Der er mange useriøse sider, og en af dem er garanteret sådan en som indlægsstarter skriver om. Der findes mange lignende og meget af det lokker med sexkontakt med masser af villige piger, og når man opretter sig så får man henvendelser fra piger men som tydeligvis er masseudsendt af robotter eller mænd og kontakten med disse piger er derfor umulig at opnå.

Det største og mest seriøs sted på nettet er dating.dk. Her har jeg flere gang i min fortid fået held med at få noget sex og nogle korte forhold hvor sex var det primære.

Det er pudsigt, men jeg fandt hurtig ud af hvordan jeg personligt havde en chance for at score og ikke en chance.

Hvis jeg skrev til nogle piger, at jeg søgte et uforpligtende erotisk forhold, hørte jeg intet.

Hvis jeg skrev til nogle piger, at jeg søgte en kæreste eller gerne ville møde en pige og se om vi faldt i hak sammen så var det noget helt andet. Det vigtigste fandt jeg ud af, var på ingen måde at virke påtrængende, tværtimod. Bare ærligt fortælle om sig selv, sit liv og holdninger, og spørge ind til pigen. Have en del korrespodance med dem og så med tiden foreslå hun eller jeg om vi skulle mødes til en middag på en restaurant eller en øl på en cafe bare for at forsætte snakken der.

Når jeg så mødtes med nogle af pigerne, gjaldt det igen for mig om ikke at virke på nogen måde påtrængende. Hvis jeg forsøgte at score pigen, så ville min chance for succes være meget lille, men det var langt bedre at være afslappet og vise en positiv interesse i pigen og hvad hun sagde, og så ligesom lade sig score af hende i stedet, lade hende tage det første move, den første tilnærmelse - det gav meget meget oftere pote for mig. Det gav mig muligheden for at møde nogle rigtig søde piger og have et rigtig hyggeligt samvær med dem, og sjovt nok var flere af dem indstillede mere på mere løse forhold fremfor seriøse forhold. Selvfølgelig mødte jeg også flere nitter, hvor det ikke svingede eller hvor jeg eller hende ikke var interesseret. Det skal man også indstille sig på og på det nederlag det kan virke som om det er, når man vitterlig har været interesseret i en pige man har skrevet længe med og mødt senere og så smutter hun 1 time efter mødet og så hører man intet til hende mere selvom man faktisk fandt hende attraktiv. Sådan gik det også nogle gange, men det hørte med i mine erfaringer åbenbart og til gengæld fokuserede jeg på de succeser jeg fik med bekendtskaber gennem dating og alt i alt har jeg vel været aktiv der i en håndfuld år, ikke i træk men i alt gennem skiftende perioder.

Men det kræver et vist fodarbejde, energi, tidsforbrug, man skal skrive til mange piger, man skal være villig til at sende et billede af sig selv til pigen ligesom hun sender et af hende til dig, hvilket jo jo er rimelig nok, og man skal bruge en del timer på at skrive med pigen og gider man ikke alt dette men bare gå efter sex direkte, så er det netop nemmere med glædespiger. Men det kan også være meget fedt engang imellem at være sammen med en pige som reelt er sammen med, ikke fordi man betaler hende for det, men fordi hun begærer en helt reelt og ærligt. Men for pokker da, der ligger bare det rimelig store arbejde i det for mig i hvert fald og så er det ofte nemmere med glædespiger. :D

Der er også bare min personlige erfaring, andre kan have andre oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gratis for kvinder = Flere kvinder på siderne, eller i klubberne.

Kvinder tiltrækker mænd, som putter penge i kassen. :P

Hvis kvinderne skulle betale, kom der sikkert ikke ligeså mange, og hvis det var gratis for begge køn ville siderne/klubberne ikke kunne eksisterer.

Loven er imod forskelsbehandling, men personligt har jeg intet imod at betale entré, for så bagefter at forlyste mig med lækre damer. :P

Jeg er utrolig ligeglad med hvor meget kvinderne har betalt :D

Udelukkende min egen holdning :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

sexdag.dk virker som et site hvor alt er fake. Det kan man se alene på det antal henvendelser man får fra kvinder (hvor man skal betale for at se hvad de skriver), inden man selv har skrevet til dem. Som mand kan man godt være sikker på, at hvis man er på et site, hvor det vælter ind med henvendelser fra kvinder, så er hele lortet fake.

For lige at teste lidt mere, så skrev jeg så en besked til dem (det kan man nemlig godt), hvor jeg så forklarede at jeg ikke skal have noget af at give mit kreditkort til sådan et site, men at de kan skrive til mig på en e-mail adresse som jeg så skrev til dem. Det kommer der ingen reaktioner på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...