Hop til indhold
Slaven_Randers

2 damer om 1 pik Dina og Jennifer i Middelfart

Recommended Posts

Har nogle gange gået og luret på om man skulle forsøge sig med en fræk trekant og blev enig med mig selv om det kunne være en okay jule gave til mig selv. Som tænkt så gjort, men hvem skulle pigerne være det var det store spørgsmål, udvalget er måske ikke så stort da jeg i 99 ud af 100 tilfælde køber dansk, da jeg har det best med at kunne kommunikere med dem jeg er sammen med uden at der opstår sproglige forviklinger.

Nå men så i torsdags at Dina og Jennifer ville tage på tur i det danske land i denne uge og at de tirsdag ville være i Middelfart og da min arbejdsplan indeholdt en tur over det fynske netop denne dag var det jo givet at de hvis de have tid og lyst skulle deltage i min julegave til mig selv.

optakten gik fint via mail fredag og lørdag og med en bekræftende mail her til morgen var aftalen om 60 min i deres selvskab en realitet. Den dejlige stund kom dog i alvorlig fare da dagen gik over i aften og jeg blev fanget i at alt hvad der kunne drille på arbejde drillede og stressen byggede sig op og dermed gled noget af lysten også noget tilbage, men har altid lært at har man sagt A så siger man også B og at aflyse under 1 time før er dårlig stil, så jeg valgte at møde op og spille med åbne kort og sige at jeg nok ikke var til så meget andet end at lege søstjerne og lade dem om at betjene mig selv om oplægget havde været at Dina skulle styre mig som legetøj for Jennifer.

Efter udveksling af det aftalte beløb og et hurtigt bad blev jeg lagt på sengen og fik efter lidt nusseri fra Dina mens Jennifer lige kom ud af den i øvrigt meget klædelige bamsedragt, blev Dina enig med sig selv om at hun ville smage og godkende den ting der nu strittede syd for navlen. Stressen gjorde at jeg ikke kunne holde til hendes vilde ridetur og måtte aflevere den samlede opsparing i regnfrakken. 

så blev de søde sager enige om at stress kureres bedst med lidt massage så om på maven og så var der ellers 4 hænder på min krop og jeg begyndte at slappe af. Best som jeg troede at der kunne jeg da godt ligge og tage imod ville Dina have at jeg også skulle yde med min tunge så mit hoved blev blidt men bestemt presset ned i Jennifers skød til en lækkert trimmet mis som vist nød min behandling. Efter denne behandling ville blev der på skift af de damer suttet til den store guldmedalje og bedst som jeg troede det var ved at være slut mente Jennifer der havde pakket et kondom ud at det skulle da ikke smides ubrugt ud snuppede hun sig en ridetur inden begge piger med olie forsøgte at få kanonen til ar skyde igen, hvilket jeg dog måtte skuffe med ikke kom til at ske.

Alt i alt en super oplevelse og det var ikke de 2 smukke damers skyld at det ikke blev til mere, nok mere at dagen havde været en stressdag.

Skal det gentages, ja det skal det hvis jeg da ellers er velkommen hos dem igen om det så bliver en trekant eller de 2 damer hver for sig ved jeg ikke.

https://annoncelight.dk/showad/311250

https://annoncelight.dk/showad/310433

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...