Guest denflinke Skrevet 21. December, 2021 Hejsa Pas på misswet fra SD Man køber billeder og videoer af hende, med henblik på møde irl. Alt er godt og fast aftale er på plads, så går der nogle dage, så kan hun intet huske!! Så bliver du slettet og alle de lækre billeder og videoer er tabt Hmm, øv øv, ellers en fræk pige ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 21. December, 2021 At man er nødt til at købe billeder og videoer af "hende" (som sikkert er en fyr), før man kan mødes med "hende", er for mig et stensikkert tegn på, at jeg er ved at blive taget måsen på. Tak for heads-up ift. hende! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denflinke Skrevet 21. December, 2021 Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden: At man er nødt til at købe billeder og videoer af "hende" (som sikkert er en fyr), før man kan mødes med "hende", er for mig et stensikkert tegn på, at jeg er ved at blive taget måsen på. Tak for heads-up ift. hende! Hun sendte rigtige snap og optagelser også, så tænker hun er ægte. Blot en snyder !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 21. December, 2021 denflinke skrev, for 12 minutter siden: Hun sendte rigtige snap og optagelser også, så tænker hun er ægte. Blot en snyder !! Ja, så er hun en kvindelig hustler Med andre ord, hvis dit mål er at mødes, så spørg ind til det. Er du nødt til at købe noget først, så er der oftest noget galt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denflinke Skrevet 21. December, 2021 Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden: Ja, så er hun en kvindelig hustler Med andre ord, hvis dit mål er at mødes, så spørg ind til det. Er du nødt til at købe noget først, så er der oftest noget galt. Ja er noget rigtig pis! Men kunne satme godt kneppe hende, og har hun fortjent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nydad 12 Skrevet 31. December, 2021 underligt, til mig sagde hun bare nej tak, og svarede at det var dyrlæge , hendes navn hentydede til ?? ikke wådt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 1. Januar, 2022 nydad skrev, den 31.12.2021 at 08:16: underligt, til mig sagde hun bare nej tak, og svarede at det var dyrlæge , hendes navn hentydede til ?? ikke wådt Hun kan ikke stave til "Vet", eller hun tog måske pis på dig? Jeg kan ikke finde profilen aktuelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nydad 12 Skrevet 1. Januar, 2022 Advarsel skrev, for 6 timer siden: Hun kan ikke stave til "Vet", eller hun tog måske pis på dig? Jeg kan ikke finde profilen aktuelt. nej den er vist væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denflinke Skrevet 4. Januar, 2022 nydad skrev, den 31.12.2021 at 08:16: underligt, til mig sagde hun bare nej tak, og svarede at det var dyrlæge , hendes navn hentydede til ?? ikke wådt Så du så ikke billeder af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 4. Januar, 2022 Er hun fra AA? Havde også aftalt møde med hende, men så slettede hun mig fra Snap. Ellers en lille stram krop på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denflinke Skrevet 4. Januar, 2022 NewPunter skrev, for 3 timer siden: Er hun fra AA? Havde også aftalt møde med hende, men så slettede hun mig fra Snap. Ellers en lille stram krop på hende. Ja hun skulle være fra Aalborg , total fræk krop!! Så ærgeligt man bliver slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denflinke Skrevet 22. Januar, 2022 Så er hun på igen Denne gang som X DIRTY på SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg