sweetstone 2941 Skrevet 25. December, 2021 Har besøgt gp igennem 40 år, aldrig givet julegaver Nok for at holde det på det uforpligtende møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 25. December, 2021 Exchange-Student skrev, den 21.12.2021 at 16:45: I wouldnt mind receiving gifts as bonus (or late christmas gifts) early january ^^.. If you have me as a guest...champagne flowers and erotic clothes can be yours if you forfill my needs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 645 Skrevet 25. December, 2021 Fedtmules bror skrev, den 21.12.2021 at 21:28: Jeg har givet min faste GP en julegave, eller 2 Jeg gav hende et smykke og noget parfume. Hun havde heldigvis guidet mig til hvad hun kunne lide, hvilket gjorde valget nemt Valgte at give det for at vise hende at hun er noget specielt for mig og bare for at forkæle hende. Men også en tak for alle de ting hun har gjort for mig i løbet af året. Og vil sige da jeg så hende åbne gaven og så glæden i hendes øjne var det, det hele værd. Vil gøre det igen for den rigtige GP Hvor er det dejligt at læse For mig handler det ikke om størrelsen på gaven. Det kan være en æske chokolade, blomster eller en god bog. Men hvorfor kun til jul? Ofte har jeg klienter som jeg aldrig har mødt, men som spørger mig direkte hvad jeg kan lide og hvad jeg har af ønsker - fordi de gerne vil overraske mig og gøre et godt førstehåndsindtryk, og netop derfor har jeg lavet en liste på min hjemmeside til dette formål. Der er ønskeliste til gaver i alle prisklasser og kategorier. Typisk vil mænd gerne købe mig lingerie og her har jeg nogle yndlings brands, hvilket gør det nemmere når de står i butikken og kan vælge. En anden god gave som jeg ved at vi GP sætter stor pris på er gavekort, og her taler jeg om elektroniske gavekort som kan sendes til mail. Det er klart dem jeg modtager flest af både til jul og min fødselsdag, da jeg har klienter fra hele verden og det er tilmed super nemt og hurtigt - bare en lille anbefaling herfra Forsat en dejlig jul! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 29. December, 2021 Jeg har altid haft en lille julehilsen med til de piger jeg kender godt, hvis jeg ser dem omkring jul. Jeg plejer også at sende en kort glædelig-jul-og-godt-nytår-sms. Jeg tror alle de piger jeg har begavet på den måde - også når jeg sender en hilsen omkring fødselsdag - bliver glade. Piger fra Sydamerika ville bliver direkte fornærmede, hvis der ikke kom en hilsen. Det sørger en gentleman for derover. Som jeg ser det er det som i alle andre forhold i livet - det er hyggeligt og gør det næste møde lidt mere personligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrøkenLegesyg 143 Skrevet 4. Juni, 2022 EsbjergFyren skrev, den 21.12.2021 at 19:21: Jeg binder en sløjfe om dilleren og ringer på. Nå hun åbner døren, så åbner jeg frakken med stiv sløjfe-diller og råber GLÆDELIG JUL! Har prøvet det 32 gang indtil videre. Der er ingen af pigerne som nogensinde begyndte at pakke den ud. Spøg til side. Det er måske en lidt kedelig gave, men jeg har betalt for et nyt tag. Det var hvad hun havde brug for - det gamle var utæt. Seriøst... et helt nyt tag ? Eller blot reparation ? Det lyder da helt vildt.... Jeg er ret overbevist om du kunne få gratis sex i et lille års tid hos mange glædespiger, hvis det gav et nyt tag til villaen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 4. Juni, 2022 JenniferRomantica skrev, den 21.12.2021 at 19:30: Uhh.. Det vil jeg se frem til.. Tråden blev lige genoplivet, jeg læste den igennem og blev lige nysgerrig, om du nogensinde fik den gave som lovet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 4. Juni, 2022 Søren A skrev, for 17 minutter siden: Tråden blev lige genoplivet, jeg læste den igennem og blev lige nysgerrig, om du nogensinde fik den gave som lovet? Jeg er klar med forsinket julegave, men Jennifer og jeg har, trods mange forsøg, ikke fået kalenderen til at matche. Men jeg holder øje med hendes færd igennem Danmark. Vil så gerne opleve denne specielle pige. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1925 Skrevet 5. Juni, 2022 Både julegaver og Juligaver. God grundlovsdag og fars dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest I will lick your feet Skrevet 5. Juni, 2022 Søren A skrev, for 20 timer siden: Tråden blev lige genoplivet, jeg læste den igennem og blev lige nysgerrig, om du nogensinde fik den gave som lovet? Det er jo det sædvanlige som bare bliver lukket ud, for at fremstå som en verdensmand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 5. Juni, 2022 I will lick your feet skrev, for 2 timer siden: Det er jo det sædvanlige som bare bliver lukket ud, for at fremstå som en verdensmand. Måske har du ret. Jeg vil dog ikke dømme ham på baggrund af dette. Håber da han får hende mødt, og hun får den gave han har lovet hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 148 Skrevet 6. Juni, 2022 FrøkenLegesyg skrev, den 4.6.2022 at 14:26: Seriøst... et helt nyt tag ? Eller blot reparation ? Det lyder da helt vildt.... Jeg er ret overbevist om du kunne få gratis sex i et lille års tid hos mange glædespiger, hvis det gav et nyt tag til villaen Helt nyt tag. Det var en pige fra et andet land, så det koster nok lidt mindre end et nyt tegltag i DK. Men det var stadig dyrt. Uanset hvad, så tager de ikke imod Dankort hvor jeg en dag skal hen, så kan lige så godt bruge pengene på værdigt trængende imens jeg stadig er her. Med den gave er der da en person som måske vil være ked af det til min begravelse - det er jo altid en begyndelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest I will lick your feet Skrevet 6. Juni, 2022 Søren A skrev, for 10 timer siden: Måske har du ret. Jeg vil dog ikke dømme ham på baggrund af dette. Håber da han får hende mødt, og hun får den gave han har lovet hende. jeg dømmer ham heller ikke på den ene baggrund kun, men i stort set alt det han har lukket ud som bare er snak og intet andet . Han er den største provokatør og manipulator jeg har set længe . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 6. Juni, 2022 I will lick your feet skrev, for 6 minutter siden: jeg dømmer ham heller ikke på den ene baggrund kun, men i stort set alt det han har lukket ud som bare er snak og intet andet . Han er den største provokatør og manipulator jeg har set længe . Jeg deler til dels dit synspunkt, men jeg synes ikke der var/er grund til at puste til ilden. Jeg tænker også, at han ved flere lejligheder er kommet til at love noget han ikke kan holde og skrevet om det her. Guderne skal vide, at jeg også er kommet til at skrive til en GP eller to gennem tiden, at næste gang hun er i min by, så besøger jeg hende “det lover jeg”, men så dukkede der noget andet op og hun kan med rette synes jeg er useriøs (har dog ikke bestilt tid, vil jeg lige skynde mig at tilføje). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest I will lick your feet Skrevet 6. Juni, 2022 Ang puste til ilden, så skulle du nok ikke selv have forsat denne tråd som var gået lidt i glemme bogen Nåh jeg gider ikke bruge mere energi på ham, det er han ikke værd . God pinse Søren . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrøkenLegesyg 143 Skrevet 7. Juni, 2022 EsbjergFyren skrev, den 6.6.2022 at 04:49: Helt nyt tag. Det var en pige fra et andet land, så det koster nok lidt mindre end et nyt tegltag i DK. Men det var stadig dyrt. Uanset hvad, så tager de ikke imod Dankort hvor jeg en dag skal hen, så kan lige så godt bruge pengene på værdigt trængende imens jeg stadig er her. Med den gave er der da en person som måske vil være ked af det til min begravelse - det er jo altid en begyndelse. Det synes jeg virkelig er en betænksom gave Desuden storsindet tilgang i henhold til din økonomi- Du lader til at være et godt menneske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg