Hop til indhold

Recommended Posts

prøvede at få en aftale i hus med denne dame, men noget kun at spørge om hun tog i mod besøg fra unge... hvor hun så beder om billede som jeg nægter...

her efter tror hun jeg er en eller anden "daniel" og hun der efter begynder at svinde mig til...

Så vil du i kontakt med hende så pas på hvad du spørg om... hun virker til ikke at være særlig flink

https://annoncelight.dk/showad/330852

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går på hendes hotelværelse, og jeg havde ingen problemer med at få normal kontakt, dvs. ingen billeder skulle sendes til hende :-).

Jeg oplevede hende som en sød pige der bestemt ikke gør dette her af nød, men mere for at tjene lidt penge samtidig med at have det sjovt.

Hun er bestemt ikke professionel, men en glad pige der snakker meget :-) 

for 900 kr fik jeg en halv time, med sex uden gummi, og jeg måtte komme hvor jeg ville sagde hun.

hun er ikke en lille nips, men sød og renlig pige.

Måske et større rum næste gang hun er her, for hendes ting, og tøj fyldte det meste af værelset, men det har jo ikke noget med sexen at gøre :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende, ligeledes på hotelværelse i går sent. Blev kun spurt om jeg var dansk, og alder.

bestemt meget sød, og hun giver et super blow.. og der var slet ingen travlhed, tværtimod oplevede jeg god tid.

kan bestemt kun anbefale hende. Og jeg er en midaldrende herre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende også onsdag sent aften, efter en kort korrespondance endte jeg med 45min. Hun er bestemt en meget sød pige helt nede på jorden, og så er hun god til at vække en død mand til live med hendes blow. Jeg sidder allerede og overvejer hvornår jeg skal have fat i hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...