Hop til indhold

Recommended Posts

Der er BANGKOK SPA MASSAGE i Holstebro de giver ekstra. 

Ellers thai massage i nr nissum ikke så langt fra Holstebro giver også ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg
robototto skrev, for 16 timer siden:

hvor i struer er der noget ?

 

Jeg ved ikke hvor i struer, men Nørre nissum er ikke langt væk. Jeg ved ikke den i struer som ligger ved siden af Havanna pizza, det ligner et sted der giver ekstra (nyredigeret: de blev list sure da jeg ringede og spurgte om ekstra, så det er nok et nej)

Så vil jeg nok tage til nørre nissum. Hun er super sød og dejlig, hun giver bare handjob med et klæde over øjnene. Men hun massere dejligt også intime steder

 

Redigeret af Køllen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nr. Nissum - her kan du få, hvad du ønsker. Så snart du har været forbi nogle gange, - og hun er tryg ved dig - er hun klar på alt…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knald62 skrev, for 7 timer siden:

Som jeg skriver - alt!

Anal er det eneste jeg endnu ikke har lokket hende til…

Okay, hun virker jo en anelse lukket med hendes tøj, men det kan være hun er frisk på at smide tøjet hvis man spørger?

Lige nu har hun mundbind på, det er heller ikke så frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nørre Nissum virker ikke så stor, men vi er enige om der mok kun er den ene thai massør??

hvor ligger vi prismæssigt for FP? Bare ca.?Det kan jo være individuelt hvis hun vil kende en godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...