elwis 177 Skrevet 20. December, 2021 Efter at have set på Claudia noget tid, blev det langt om længe tid til et besøg i Vejle. https://annoncelight.dk/showad/330844 Vi kender det nok alle. Vi har set på nogle flotte billeder af en pige i en annonce. Og får lavet en aftale. Når man så kommer til stedet og døren går op, så er det på ingen måde den pige man har set billeder af, der åbner. Så mine forventer var heller ikke i top da jeg var på vej til Claudia. MEN MEN den er god nok, det er denne smukke pige man møder, Og hendes service var helt i top, og en virkelig smuk kvinde, syntes jeg. Hun taler meget fint engelsk og det tog ikke mange min. at lave en aftale over sms. Jeg har intet at klage over, og kan varmt anbefalede denne skønne kvinde. Hvis man ser på disse billeder, så kan man godt se at det er model billeder. Men der er som ikke lavet så meget om på dem, udover at hun har en del tatoveringer. ( jeg syntes de var flotte, så ingen problem for mig.) Som jeg forstod det, så er hun i Vejle lidt endnu (også i julen) og derefter tager hun til Bording, (mellem Herning og Silkeborg) Hun fortjener klart et besøg igen.. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darknet 0 Skrevet 20. December, 2021 (edited) elwis skrev, 1 time siden: Efter at have set på Claudia noget tid, blev det langt om længe tid til et besøg i Vejle. https://annoncelight.dk/showad/330844 Vi kender det nok alle. Vi har set på nogle flotte billeder af en pige i en annonce. Og får lavet en aftale. Når man så kommer til stedet og døren går op, så er det på ingen måde den pige man har set billeder af, der åbner. Så mine forventer var heller ikke i top da jeg var på vej til Claudia. MEN MEN den er god nok, det er denne smukke pige man møder, Og hendes service var helt i top, og en virkelig smuk kvinde, syntes jeg. Hun taler meget fint engelsk og det tog ikke mange min. at lave en aftale over sms. Jeg har intet at klage over, og kan varmt anbefalede denne skønne kvinde. Hvis man ser på disse billeder, så kan man godt se at det er model billeder. Men der er som ikke lavet så meget om på dem, udover at hun har en del tatoveringer. ( jeg syntes de var flotte, så ingen problem for mig.) Som jeg forstod det, så er hun i Vejle lidt endnu (også i julen) og derefter tager hun til Bording, (mellem Herning og Silkeborg) Hun fortjener klart et besøg igen.. did you like the service of this girl? how did she meet you? she approached everything professionally? if you used a shower, has it already counted your time while you are in the shower? thank you, we warned us, let's see what she is when she arrives at Bording Redigeret 20. December, 2021 af Darknet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 177 Skrevet 20. December, 2021 (edited) Darknet skrev, for 58 minutter siden: did you like the service of this girl? how did she meet you? she approached everything professionally? if you used a shower, has it already counted your time while you are in the shower? thank you, we warned us, let's see what she is when she arrives at Bording All was perfect with this nice girl... Redigeret 21. December, 2021 af elwis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catono06 15 Skrevet 21. December, 2021 Hej. Er hendes bryster ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiboy85 5 Skrevet 22. December, 2021 jeg var.hos.hend. idag . jeg tog halv time..med kysse .. da hun åben dør . sagde jeg wow en smukke pige som hendens billeder ser ud.. jeg tag i bad , efter ligge jeg ned på senge.. vi start med rør ved hinanden og kysede. kæft hun kysse godt . jeg slik hende hun sut min pik efter .. hun har dejlig krop og god røv .. hun lad mig gøre alt . hun smilled og best service og hun kigge ikke på tid . jeg skifte forskellig stiling . hun følge med med sex hun ikke bare sådan en der ligge dø. ja jeg kom ca 20 min.. kunne ikke hold ud mere , jeg fortryd ikke .. vi ligge og hold om hinanden og kysse lidt snakke drikke vand . har bare lyst ikke tag hjem. jeg kommer sikkett igen. sted 10 sex 10 service 10 jeg kommer fra Thailand . For mig sådan jeg oplev . Så i må tage der og prøve om i få gode oplevelse som mig . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg