Oldtimer 4580 Skrevet 20. December, 2021 I dag for 75 år siden fik filmen i titlen premiere, dette inspirerede mig til titlen på mit indlæg. Det er nemlig herligt at leve. Siden 1/12 har jeg været en del på utugtige besøg hos løsagtige fruentimmere. De to af dem har jeg anmeldt i superlativer og hvis jeg vidste hvorledes, ville jeg her indsætte link/citater til anmeldelserne. Så hvis I er nysgerrige, må I søge efter "Lærke" og "Daisy". Begge steder fik jeg en sød, dejlig eller forrygende omgang. I dag fik jeg pludselig et par timer til overs og mandag eftermiddag kan man træffe Malua på Pussygalores (https://70210026.dk/malua ), det skulle udnyttes. Malua har jeg jo omtalt i meget rosende vendinger tidligere, men dagens oplevelse fortjener sin egen anmeldelse. Jeg havde ringet og bestilt og telefondørdamen modtog mig med en bemærkning a la: Nå, det er dig der (mit civile navn), så Malua havde nok fortalt, at jeg var en boomerang...I ved, sådan en der altid vender tilbage. Malua er så supersød og smuk og fræk,at alene det at være i samme rum som hende, sender varme tendenser sønden for navlen. I dag var Malua i klædt en julepikanteri, som hurtigt forsvandt. Der var ikke så megen præsnak i dag, som vi ellers kan bruge en del tid på, næh det var over på sengen, pille pille kilde kilde og minitimeren fik storhedsvanvid, på med kondom, og så blev der ellers suttet på livet løs. Siden ville jeg også se den let forstyrrede (eller forstørrede) minitimer i Malua's meget smukke fisse. Malua om på ryggen, men først ville jeg lige lege lidt tungeleg. Så var der idømt missionær, ridetur, doggy og masser af sut, før jeg endelig til min store fornøjelse og glæde kom med hendes numse mod min overdimensionerede mave. Efterfølgende var der tid til lidt post-snak, før dørbanket. Men Malua ville lige gøre mig færdig. Hun har en måde at massere/kæle med mig på som vi vist begge sætter pris på. Jo "Det er herligt at leve", på tre uger har jeg besøgt tre skønheder og frækkerter, der på hver deres måde har givet mig fantastiske sexoplevelser. 2022 bliver dyrt, men herligt for de skal alle tre besøges igen og igen, og der er jo også et par andre jeg er begejstret for. Tak til Malua, supersød, superfræk, supersexet og bare dejlig at være sammen med. Venligst OT 9 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 21. December, 2021 Oldtimer skrev, for 7 timer siden: og hvis jeg vidste hvorledes, ville jeg her indsætte link/citater til anmeldelserne Det gør du på nøjagtigt samme måde, som du lige gjorde med det andet link som du satte ind. Tak for anmeldelsen. En GFE med Malua har stået på min to-do liste alt for længe. En skam at hun ikke gør sig i superfransk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 21. December, 2021 Oldtimer skrev, for 7 timer siden: Så hvis I er nysgerrige, må I søge efter "Lærke" og "Daisy" Det var jeg og det gjorde jeg. Jeg tillader mig: Daisy og Lærke Oldtimer skrev, for 7 timer siden: 2022 bliver dyrt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 21. December, 2021 Rasmus Modsat skrev, for 4 timer siden: Det var jeg og det gjorde jeg. Jeg tillader mig: Daisy og Lærke Tak Rasmus, men jeg tænkte på den type links, hvor man kan lissom læse en appetitvækker. Den metode, du viser, kender jeg godt, men tak for din venlige og hjælpende hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 21. December, 2021 Oldtimer skrev, for 1 time siden: Tak Rasmus, men jeg tænkte på den type links, hvor man kan lissom læse en appetitvækker. Den metode, du viser, kender jeg godt, men tak for din venlige og hjælpende hånd. Du kopierer bare URL og sætter den ind (og hvis det ikke virker med det samme, så tryk linjeskift). Så omdanner forumsoftware det selv til forhåndsvisning ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 21. December, 2021 Oldtimer skrev, for 11 timer siden: Tak Rasmus, men jeg tænkte på den type links, hvor man kan lissom læse en appetitvækker. Den metode, du viser, kender jeg godt, men tak for din venlige og hjælpende hånd. Ingen årsag, og lige over. Det var tre gode anmeldelser! Jeg finder det mest interessant at læse om alle tingene/omstændighederne udenom selve akten. Og det må man sige at du får med Advarsel skrev, for 9 timer siden: Du kopierer bare URL og sætter den ind (og hvis det ikke virker med det samme, så tryk linjeskift). Så omdanner forumsoftware det selv til forhåndsvisning ... Hovsa, så lærte også jeg noget i dag \o/ .. tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 22. April, 2022 Jeg vil ikke starte en ny tråd om endnu et dejligt besøg hos Malua. Jeg fik muligheden og greb chancen. Malua er, for mig, en superdejlig oplevelse. I dag var minitimeren en smule usamarbejdsvillig, men alligevel fik Malua ham i mål. Det var frækt, intimt, varmt og dejligt. Nu sidder jeg i solen og lader fornemmelserne gå gennem kroppen igen. I dag blev der ikke tid til megen eftersexsnak, hvilket jeg ellers også sætter meget pris på, i dag var det de dyriske drifter, der drev oplevelsen....men det er jo heller ikke dårligt. Endnu en varm anbefaling af denne dejlige kvinde, som jeg ikke bare knepper, men har sex med. Venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggyman 24 Skrevet 12. Maj, 2022 Oldtimer skrev, den 22.4.2022 at 18:22: Jeg vil ikke starte en ny tråd om endnu et dejligt besøg hos Malua. Jeg fik muligheden og greb chancen. Malua er, for mig, en superdejlig oplevelse. I dag var minitimeren en smule usamarbejdsvillig, men alligevel fik Malua ham i mål. Det var frækt, intimt, varmt og dejligt. Nu sidder jeg i solen og lader fornemmelserne gå gennem kroppen igen. I dag blev der ikke tid til megen eftersexsnak, hvilket jeg ellers også sætter meget pris på, i dag var det de dyriske drifter, der drev oplevelsen....men det er jo heller ikke dårligt. Endnu en varm anbefaling af denne dejlige kvinde, som jeg ikke bare knepper, men har sex med. Venligst OT Hola mucacho . hvor kan man møde malua? Jeg er ny og leder efter en sød pige . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderlig & lysten 16 Skrevet 12. Maj, 2022 Hver fredag på Pussy Galores - mener hun har vagten fra formiddag til kl 16 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg