Hop til indhold
Guest Vest sjællenderen

Thai Sorø C

Recommended Posts

Vest sjællenderen skrev, for 3 minutter siden:

Har hørt Fuld pakke til billig pris..og med uden condom

Jeg aner ikke om der kan købes uden kondom. Jeg spurgte ikke... og gør det heller ikke uden I byen. :)

Jeg har en anmeldelse af hende et sted, eller i hvert fald et skriv måske i en anden tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
frddblk skrev, for 2 minutter siden:

Jeg aner ikke om der kan købes uden kondom. Jeg spurgte ikke... og gør det heller ikke uden I byen. :)

Jeg har en anmeldelse af hende et sted, eller i hvert fald et skriv måske i en anden tråd. 

 

frddblk skrev, for 2 minutter siden:

Jeg aner ikke om der kan købes uden kondom. Jeg spurgte ikke... og gør det heller ikke uden I byen. :)

Jeg har en anmeldelse af hende et sted, eller i hvert fald et skriv måske i en anden tråd. 

 

frddblk skrev, for 2 minutter siden:

Jeg aner ikke om der kan købes uden kondom. Jeg spurgte ikke... og gør det heller ikke uden I byen. :)

Jeg har en anmeldelse af hende et sted, eller i hvert fald et skriv måske i en anden tråd. 

god eller dårlig anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, for 10 minutter siden:

 

okay, er ikke god til at skifte midt i det hele..men hun skulle være villig og ret våd ;-) 

Så ville jeg nok køre videre. ;) men smag og behag. Giv hende et skud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
frddblk skrev, den 20.12.2021 at 20:57:

Så ville jeg nok køre videre. ;) men smag og behag. Giv hende et skud.

Var forbi igår, virker lidt som samlebåndsarbejde, hurtigt ind og hurtigt ud..næste :-) 

uden tvivl en erfaren kvinde som kender "gamet" om hun var våd eller det var "efterladenskaber" fra sidste kunde må stå i det uvisse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, for 3 timer siden:

 

 om hun var våd eller det var "efterladenskaber" fra sidste kunde må stå i det uvisse. 

måske 20 ml KY, (glidecreme)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, for 6 timer siden:

Var forbi igår, virker lidt som samlebåndsarbejde, hurtigt ind og hurtigt ud..næste :-) 

uden tvivl en erfaren kvinde som kender "gamet" om hun var våd eller det var "efterladenskaber" fra sidste kunde må stå i det uvisse. 

Jeg fik som sagt rigtig rigtig god massage i mine dårlige slidte skuldre og arme på stedet, men det var af en lille rund ældre kvinde som jeg aldrig nogensinde skal ha noget seksuelt sammen med. :lol: og den sidste behandling a la den du fik bar ikke noget specielt. Virkede for mig også som om at det bare skulle klares hurtigst muligt. Måtte bremse hende flere gange... , og så måtte hun til sidst rundt på ryggen så jeg selv kunne styre tempoet. 

Kommer jeg igen... hmmm.  Ja måske, men så er det for at få god massage af hende den lille.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen

Her er en kontroversiel meddelse..

Pas på at blive "forelsket" her, hun er god til at give følelse at man er speciel (måske for at holde den gående) og jeg har set de meddelser fra forelskede mænd og det er mange..

bare et godt "følsesmæssig" råd, hvis du tror du er alene første elsker. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...