Hop til indhold

Recommended Posts

Brandbil skrev, den 20.12.2021 at 21:51:

Har ikke besøgt hende, men hvor ser hun sød ud.

Ja det var også lige det jeg tænkte at hun ser sød ud, måske næsten for godt til at være sandt ;) Også derfor det kunne have været rart med en bekræftelse på at det rent faktisk er hende man vil møde, men der er åbenbart ikke nogen der har besøgt hende endnu ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Jups det har jeg netop og det var ikke noget at skrive hjem om. 

massage sådan lidt sjusket her og der og minimal pirring, da vi så kom til selv sexagten gik det helt galt. Ride det kan hun ikke, som i slet ikke, finde ud af, missionæren spreder hun ikke rigtig så man kan ikke komme ordenlig til, doggy forsøger hun at holde afstand med en hånd imellem. 

Hun burde finde på noget andet at lave for det her kan hun ikke lide, så fik det lidt træls over hun lå der og småklynkede over min penis som altså ikke er noget dræbermisil - men mere standard i den gode ende, så jeg hoppede af tog mit tøj på forlod stedet i god ro og orden - kommer ikke igen. 

Billederne virker ægte ud fra hvad man møder men svært helt at vurdere uden ansigt!

-lurik

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PedeC
lurik skrev, for 5 timer siden:

Jups det har jeg netop og det var ikke noget at skrive hjem om. 

massage sådan lidt sjusket her og der og minimal pirring, da vi så kom til selv sexagten gik det helt galt. Ride det kan hun ikke, som i slet ikke, finde ud af, missionæren spreder hun ikke rigtig så man kan ikke komme ordenlig til, doggy forsøger hun at holde afstand med en hånd imellem. 

Hun burde finde på noget andet at lave for det her kan hun ikke lide, så fik det lidt træls over hun lå der og småklynkede over min penis som altså ikke er noget dræbermisil - men mere standard i den gode ende, så jeg hoppede af tog mit tøj på forlod stedet i god ro og orden - kommer ikke igen. 

Billederne virker ægte ud fra hvad man møder men svært helt at vurdere uden ansigt!

-lurik

Hm trist... hun ser ellers sød ud, kan man betale mobilepay?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
PedeC skrev, for 1 time siden:

Hm trist... hun ser ellers sød ud, kan man betale mobilepay?

Tænker du må henvende dig til tlf nummeret og spørge!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...