Ledelsen 807 Skrevet 20. December, 2021 Hey, Er der nogen derved, hvornår Emilly kommer tilbage ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 20. December, 2021 Ledelsen skrev, for 10 minutter siden: Hey, Er der nogen derved, hvornår Emilly kommer tilbage ? Mon ikke vi ser hende igen i januar... hvis altså coronaen vil det.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 807 Skrevet 20. December, 2021 frddblk skrev, for 3 minutter siden: Mon ikke vi ser hende igen i januar... hvis altså coronaen vil det.... Lad os håbe - hun skulle ellers hav e været min julegave til mig selv men må vente til hun kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 20. December, 2021 Ledelsen skrev, for 2 minutter siden: Lad os håbe - hun skulle ellers hav e været min julegave til mig selv men må vente til hun kommer igen God julegavesmag du har. for hun er satme også dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gladforgodeoplevelser 20 Skrevet 20. December, 2021 Emmily er en stjerne. Hun fortjener al den ros, som hun kan få 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slikken fyr 161 Skrevet 21. December, 2021 Hun har ikke været her siden 19 november og undertegnet ligner en der er klar til en genindspilning af Dumbo, kom nu til dk din frække tøs.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg