Hop til indhold

Kinkysub

Featured Replies

Skrevet

Enten er profilen blevet slettet, eller også er jeg blevet blokeret. Prøvede at skrive til hende og fik svar, men så forsvandt hun igen.

Skrevet
AlfaN skrev, 1 time siden:

https://sugardaters.com/us/profile/b8Wgpq19oE

nogen der har erfaring med hende?

hun virker lidt for nem at få en aftale med. 

For nogle uger siden var der en anden profil af en norsk pige, med næsten enslydende profiltekst (hvis ikke identisk), som også skrev på helt samme måde i chatten, og som også var meget nem at få en aftale med. Men billederne var af en helt anden pige end hende her. Jeg havde en aftale med den første profil dengang, men det blev selvfølgelig ikke til noget, og profilen blev slettet efter ca. en uge. 

Skrevet
  • Author

Denne her er også væk eller jeg er blokeret. 

Skrevet

Hun er der stadig så du er blokeret. Jeg fik hurtigt en aftale i stand, men så vidt jeg kan se, har hun ikke engang tjekket mine billeder. Jeg tror, det er noget scam, men ved ikke hvad endnu.

Skrevet
  • Author
Emptyman skrev, for 42 minutter siden:

Hun er der stadig så du er blokeret. Jeg fik hurtigt en aftale i stand, men så vidt jeg kan se, har hun ikke engang tjekket mine billeder. Jeg tror, det er noget scam, men ved ikke hvad endnu.

Hun havde heller ik været forbi min profil. 
Jeg blev blokeret da jeg skrev jeg var skeptisk. 

Skrevet

Samme historie her. Skrev med hende, fik en aftale i stand men blev så blokeret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.