Hop til indhold

Recommended Posts

Enten er profilen blevet slettet, eller også er jeg blevet blokeret. Prøvede at skrive til hende og fik svar, men så forsvandt hun igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, 1 time siden:

https://sugardaters.com/us/profile/b8Wgpq19oE

nogen der har erfaring med hende?

hun virker lidt for nem at få en aftale med. 

For nogle uger siden var der en anden profil af en norsk pige, med næsten enslydende profiltekst (hvis ikke identisk), som også skrev på helt samme måde i chatten, og som også var meget nem at få en aftale med. Men billederne var af en helt anden pige end hende her. Jeg havde en aftale med den første profil dengang, men det blev selvfølgelig ikke til noget, og profilen blev slettet efter ca. en uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er der stadig så du er blokeret. Jeg fik hurtigt en aftale i stand, men så vidt jeg kan se, har hun ikke engang tjekket mine billeder. Jeg tror, det er noget scam, men ved ikke hvad endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 42 minutter siden:

Hun er der stadig så du er blokeret. Jeg fik hurtigt en aftale i stand, men så vidt jeg kan se, har hun ikke engang tjekket mine billeder. Jeg tror, det er noget scam, men ved ikke hvad endnu.

Hun havde heller ik været forbi min profil. 
Jeg blev blokeret da jeg skrev jeg var skeptisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...