Hop til indhold

Bordel lukket

Featured Replies

Skrevet

Et sted i København, ifølge annoncebillederne på artiklen :rolleyes:

Skrevet

Sikke noget svineri. Det er jo helt uhyrligt, som det ser ud. De burde fandme skamme sig. 

Skrevet
Samanthawild skrev, for 52 minutter siden:

Sikke noget svineri. Det er jo helt uhyrligt, som det ser ud. De burde fandme skamme sig. 

Enig. Men jeg er ikke sikker på den slags mennesker kender til skam. Så havde de ikke efterladt huset sådan. 

Skrevet
Genert Synder skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er gået forbi det hus nogle gange. Tror, det ligger på Hvidovrevej.

(Skærmbillede fra artiklen) :D

Unavngivet.png

nej det gør det ikke - jeg skrev den rigtige adresse og blev "banned" fra tråden - super tyndt når det nu var i alles interesse - men en eller flere fra hylekoret har vel anmeldt

Skrevet
numsekenderen skrev, for 2 minutter siden:

nej det gør det ikke - jeg skrev den rigtige adresse og blev "banned" fra tråden - super tyndt når det nu var i alles interesse - men en eller flere fra hylekoret har vel anmeldt

Jeg er stadig gået forbi det ;)

Adressen er vel også ligegyldig, når det er lukket :)

Skrevet
Genert Synder skrev, Lige nu:

Jeg er stadig gået forbi det ;)

Adressen er vel også ligegyldig, når det er lukket :)

næ det ligger ikke på Hvidovrevej... ikke helt ligegyldigt

Skrevet

Fredtoftevej 9

Skrevet
numsekenderen skrev, for 10 minutter siden:

Fredtoftevej 9

Got it ;)

Sad lige og kiggede på Googlekortet. Godt nok har jeg ikke den store stedsans trods min gode gamle spejdertid, men jeg troede, jeg var kommet forbi det flere gange på gåben mellem biblioteket og min gamle adresse.

Tror, jeg tog fejl. Det ville være en omvej på omkring halvanden kilometer. Det ligner nok bare et andet hus, eller også har jeg set det fra bilen.

Jeg flyttede heldigvis hjem til min fødeby for 5-6 måneder siden efter 9 år i "eksil". (Åh, det er skønt at være hjemme) :)

Jeg citerer en af mine få venner i byen:
"Hvidovre er ikke et sted, man kommer fra, men et sted man ender" ;)

Jeg kan kun nævne få pæne ting om byen:

Der er en smuk sti langs vandet, på Centerpubben må man ryge og kan få en halv fad for 30 kr (i hvert fald sidst jeg var der), der er mange bordeller (som jeg ikke har brugt af frygt for nogle, jeg kendte, skulle se mig gå ind), evigt glade Mads i Fakta på Gammel (S-)Køge Landevej og kommunen gav mig førtidspension, så jeg kunne flytte derfra 2-3 uger efter. Daniel Agger er fra Hvidovre, men så igen det er Robert Hansen også ... :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.