Hop til indhold
NewPunter

Frida, 18 år, Aalborg

Recommended Posts

real Sugardaddy skrev, for 6 timer siden:

Lyder for godt til at være sandt ;)

Er helt enig. 

Landsbytossen skrev, for 6 timer siden:

Jeg har skrevet til hende, så nu må vi se, om jeg får svar.

Fik du svar?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal nok få svar, men først om nogle dage når dem der driver de falske profiler har samlet nok mailadresser sammen.

Så kommer historien om at hun har haft travlt, og vi lige skal flytte chatten over på et datingsite, hvor der lige er gratis mønter til de første par beskeder.

Måske jeg også skulle prøve, der kommer tit nogle pæne billeder.. typisk af flere forskellige piger :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyde skrev, for 5 minutter siden:

Du skal nok få svar, men først om nogle dage når dem der driver de falske profiler har samlet nok mailadresser sammen.

Så kommer historien om at hun har haft travlt, og vi lige skal flytte chatten over på et datingsite, hvor der lige er gratis mønter til de første par beskeder.

Måske jeg også skulle prøve, der kommer tit nogle pæne billeder.. typisk af flere forskellige piger :biggrin:

Du er mere optimistisk end mig. Jeg regner med at man møder op og så viser Frida sig at være 4-5 unge arabiske mænd med dårlig attitude, som skal have dine penge :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har læst om et tilfælde herinde, hvor det skulle være gået sådan. Det var med kontakt gennem Sugardaters. Ret skræmmende!

Det er nok en god plan at sende nogle mails over hegnet før man tager afsted så man kan fornemme hvem der venter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
newjerkers skrev, for 8 minutter siden:

Hej. Kiggede på profilen idag og håber på at du har fået svar nu

Ikke endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...