Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Min første følger !

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Jeg ved ikke rigtig om jeg skal føle mig smigret, men jeg har lige fået min første følger.

jeg rapporterede en tråd, som jeg mente var udover det man kunne skrive, useriøs, anden/tredje hånds viden, samt beskyldninger af upassende art. Vupti så har jeg fået en følger, ja trådstarteren af den mistænkelige tråd. Jeg har blokeret for følger, så i andre har ikke muligheden, beklager, jeg har ligeledes markeret profilen,  så jeg ikke vil se noget som helst fra hans hånd. 
er der andre som har oplevet lignende ?

hvorfor følger i forskellige profiler ?

jeg følger selv en 5-6 stykker, personer som jeg deler holdninger med, og som jeg gerne vil se hvad skriver, da de har nogle interessante holdninger/ menninger.

Redigeret af Grydeskeen
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv kun een følger, så er på samme stadige som dig :), men følger et par piger, men det virker ikke rigtigt - men idéen er sikker godt tænkt/ment, jeg gør det fordi de er attraktive og jeg syntes det er interessant at se hvad de poster - derfra vurder jeg selv hvad der er godt og skidt

Ind imellem er pigen ikke interessant og jeg får ikke slette hende, men hvis der pludseligt popper et eller andet op kan der være interessen vender... ;)

Jeg følger også 2 webcam piger et andet sted og det virker ;)

Jeg er selv programmør - så kan i høre hvor gammel jeg er....., og laver ikke noget i skyer - men det burde ikke være særligt svært at få det til at virke, dog har vi pt nogle problemer med Maven, men Maven er ikke verdens største byggeklods -  så kære udviklere både på eroguide og annoncelight - please (ved godt i arbejder gratis, men alligevel, bare en lille smule mere finesse på hvad i laver - det giver personlig tilfredsstillelse (specielt jeres søge muligheder)...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg følger andre profiler fordi, jeg vil holde mig opdateret om deres nyeste tråde og kommentarer, men jeg synes ikke rigtig, at det fungerer.
Det ville være optimalt med en notifikation a la når der er nogen, der citerer en i en tråd, men jeg mener ikke, at jeg nogensinde har fået besked om at en jeg følger har postet noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 7 timer siden:

Det ville være optimalt med en notifikation a la når der er nogen, der citerer en i en tråd, men jeg mener ikke, at jeg nogensinde har fået besked om at en jeg følger har postet noget.

Hmm... Det virker ellers fint hos mig.

Jeg får notifikationer når jeg bliver citeret, når nogen nævner mig i et indlæg (med @...) og når en jeg følger skriver et indlæg.

Under din profil er der flere muligheder for at angive hvordan du vil notificeres. Både her på EG og/eller mail, samt hvor ofte.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 12 timer siden:

Hmm... Det virker ellers fint hos mig.

Jeg får notifikationer når jeg bliver citeret, når nogen nævner mig i et indlæg (med @...) og når en jeg følger skriver et indlæg.

Under din profil er der flere muligheder for at angive hvordan du vil notificeres. Både her på EG og/eller mail, samt hvor ofte.

Syntes også notifikation på annoncerne på EG er ok, det virker også for mig, hvis man følger en tråd fungere det fifty/fifty - søgninger i annoncelight aktive tråde - glem det, det er som vinden blæser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, 1 time siden:

Syntes også notifikation på annoncerne på EG er ok, det virker også for mig, hvis man følger en tråd fungere det fifty/fifty - søgninger i annoncelight aktive tråde - glem det, det er som vinden blæser

Vidste ikke at man kunne chatte på annoncelight eller mener du søgningen i annoncer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan i oplyse mig om hvad præcis i får notifikationer om når I følger en pige? Hvad med tilføjelser i vagtplanen, ændringer i profiltekst eller prisliste f.eks? F.eks. er der mange der gerne vil vide hvornår jeg kommer til Sjælland igen, det kunne jo være smart hvis de kan følge mig og på den måde få besked når det sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hej @Miza, når man klikker på profilen, kommer ind på profilen, klikker på følg, og så kan man lave om på settings, sådan får mail, daglig, ugentlig, en klokke mm alt efter hvad man lige har lyst til, man kan også bestemme om andre skal se at man følger profilen, så anbefal dine kunder at følge dig, og de vil få besked når du ændre i din annonce, laver indlæg mm.

De personer jeg følger, har jeg sat til bare at få et notifikation når jeg logger på, om at profil xx har lavede det ene eller andet. Jeg gider ikke at få mange mail dagligt, så derfor hat jeg valgt den løsning, men det bestemmer man selv efter temperament .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 6 minutter siden:

Hej @Miza, når man klikker på profilen, kommer ind på profilen, klikker på følg, og så kan man lave om på settings, sådan får mail, daglig, ugentlig, en klokke mm alt efter hvad man lige har lyst til, man kan også bestemme om andre skal se at man følger profilen, så anbefal dine kunder at følge dig, og de vil få besked når du ændre i din annonce, laver indlæg mm.

De personer jeg følger, har jeg sat til bare at få et notifikation når jeg logger på, om at profil xx har lavede det ene eller andet. Jeg gider ikke at få mange mail dagligt, så derfor hat jeg valgt den løsning, men det bestemmer man selv efter temperament .

Tak for svar. Så vidt jeg kan se er det ikke muligt at få notifikation om ændringer i andres profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Miza skrev, for 4 minutter siden:

Tak for svar. Så vidt jeg kan se er det ikke muligt at få notifikation om ændringer i andres profiler.

Er det ikke den nederste. “Nogen jeg følger aktiver en ny statusopdatering” ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 6 minutter siden:

Er det ikke den nederste. “Nogen jeg følger aktiver en ny statusopdatering” ?

Nu har jeg fundet denne valgmulighed. Men jeg kan stadig ikke se nogen steder under min profil jeg kan opdatere eller ændre status.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Miza skrev, for 6 minutter siden:

Nu har jeg fundet denne valgmulighed. Men jeg kan stadig ikke se nogen steder under min profil jeg kan opdatere eller ændre status.

Rediger i profilen, tror jeg.

samt hvis du annoncer på EG, så mener jeg også det giver besked til følger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Miza skrev, for 19 minutter siden:

Kan du vise et screenshot? Eller selv prøve at lave en statusopdatering?

Jeg har prøvet at sende en PB med screenshot, håber det er rigtig og virker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...