Hop til indhold
simba-løven

Mon’s Sportsmassage & Wat-Po Massage

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
simba-løven skrev, for 21 minutter siden:

Nogen som har erfaringer det her sted?

 

kan ikke rigtigt finde noget på det. 

 

Ligger ved Knudrisgade, i Aarhus. 

Der er skrevet ganske lidt om stedet for mange år siden. 
'Det er et rent massagested. Enkelte har antydet de fik et HJ, men det er jo EG såeeee ;) 
Hvis hun giver specielle ydelser til specielle kunder, har hun formået at udvælge dem så nøje, at ingen har lækket deres viden. 
Hendes massage skulle være yderst kompetent.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aarhuselsker, 

 

Tak for svaret! :) 

 

Må lige teste den, god massage kan man også altid bruge, men det ville være dejligt med lidt ekstra ;)

 

 

God aften til dig

 

Redigeret af simba-løven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Der er skrevet ganske lidt om stedet for mange år siden. 
'Det er et rent massagested. Enkelte har antydet de fik et HJ, men det er jo EG såeeee ;) 
Hvis hun giver specielle ydelser til specielle kunder, har hun formået at udvælge dem så nøje, at ingen har lækket deres viden. 
Hendes massage skulle være yderst kompetent.  

Kan bekræfte du har ret ! massagen yderst kompetent , ,og hvad det ekstra angår !  Tja hvem ved ! og det gør det jo bare mere spændende .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Det er flere år siden jeg har været der, men husker det som en godkendt massage som blev afsluttet med en lille trold, - og altid tilbudt bad til slut. ;) Rar dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker stedet som en meget kompetent massage af en moden dame og blev faktisk meget overrasket over, at jeg åbenbart var en speciel kunde, der ikke ønsker at lække information om den afsluttende massage, hvilket jeg i øvrigt lovede damen:D

Men som jeg husker det, så var det en moden ferieafløser på dette tidspunkt, så det kan jo godt være, at der ikke er noget at lække lige nu:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...