Hop til indhold

Dansk massør

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, der har kendskab til en dansk kvinde, som tilbyder massage og HJ, evt. også lidt mere?

Findes der nogen ligesom hende her fra Esbjerg i nærheden af Randers?

https://annoncelight.dk/showad/234690

Jeg ved godt, at der er en moden kvinde i Randers, der er massør og tilbyder lidt ekstra. Hun er dygtig, det er slet ikke det, men jeg kunne godt tænke mig at prøve noget nyt. 

Skrevet

Der var en i Kolding-området for nogle år siden, hun hed noget med Courtisan, så vidt jeg husker.

Hun havde en afstikker til Kbh en kort overgang, men flyttede tilbage til Jylland.

Skrevet
  • Author
Den Glade skrev, for 37 minutter siden:

Der er Jyske coco  https://annoncelight.dk/showad/329715 som er forskellige steder i jylland og fyn

Har selv været forbi og fået en dejlig behandling

Tak, Den Glade, det var et rigtig godt tip:)

Skrevet

Jeg ved det godt - lidt sløv eft er en julefrokost og så på en søndag, men ting bliver presset af hende Mette - Kathrina ser meget lækker ud, bryster klart efter min smag, må må godt tage en uge på hotel på Amager så er jeg der ;)

Savner stadig en GP der blev prof massør og som desværre ikke tilbød ekstra, men som jeg alligevel har besøgt nogle gange - nok i håbet, men også fordi  hun er en super lækker kvinder - desværre på Sjælland -jeg er altid parat til en god massage så, please hjælp jorah (beklager jeg ikke forstår hvordan  jeg laver link blå - til en bruger)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.