Hop til indhold
Deacon2

Afslørende uheld

Recommended Posts

Konrad skrev, for 2 timer siden:

Ha ha, du ved da ingenting.

Jeg er i parforhold med et velfungerende sexliv. Alligevel får jeg jævnligt  lyst til også at dyrke sex med andre, det er vist ret almindeligt. Jeg har aldrig haft en udenomsægteskabelig affære, det tror jeg kan blive meget kompliceret. Det er meget nemmere at indgå en aftale med et voksent menneske om, at hun får nogle penge og jeg får noget sex. Nemt og ukompliceret. Jeg besøger aldrig kvinder under 25-30 år, og helst danske GP er. Jeg forsøger alt hvad jeg kan at undgå at finansiere traficking.

Lidt underlig og skinhellig tilgang du har; du tager til genmæle mod en bruger, som tilsyneladende fordømmer personer, som går til glædespiger på trods af at være gift, ved selv indirekte at fordømme personer, som går til unge, udenlandske glædespiger. Jeg forstår hvert fald ikke, hvorfor du følte dig nødsaget til at pudse din glorie i den sidste del af dit indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emptyman skrev, for 8 minutter siden:

Lidt underlig og skinhellig tilgang du har; du tager til genmæle mod en bruger, som tilsyneladende fordømmer personer, som går til glædespiger på trods af at være gift, ved selv indirekte at fordømme personer, som går til unge, udenlandske glædespiger. Jeg forstår hvert fald ikke, hvorfor du følte dig nødsaget til at pudse din glorie i den sidste del af dit indlæg. 

Tja, man støder desværre alt for tit på personer, der forveksler deres glorie med deres horisont, ikke kun i dette univers. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg håber det er okay jeg siger dette. Nu er jeg single, og har ikke noget at skjule. Men jeg forstår godt jer som er gift og måske ikke helt for stillet jeres seksuele lyster, jeg forstår godt at i derfor vælger at gå til glædespiger, jeg dømmer jer ikke og i skal intet negativt høre fra mig af. Jeg er selv kommet ud af et 7 årig langt forhold hvor jeg ikke fik en skid af kæresten de sidste 4 år af vores forhold, jo jeg fik et ligegyldigt handjob tilbage i 2018 men siden da fik jeg ikke en skid af hende vi kyssede heller ikke eller holdte i hånd. Jeg glemte sgu hvordan sex det føltes for nærvær, nærhed og intimitet fik jeg intet af, og det er hårdt altså hårdt at være en ung mand og ikke få en skid sex af kæresten. Eller det er hårdt ikke at få sex generelt.

det jeg vil sige med det hele er til jer der er gift eller har en kæreste, jeg forstår jer godt, og jeg forstår godt at i søger nærhed og nærvær et andet sted, for sex er noget der også viser at to mennesker elsker hinanden (det tror jeg godt i udemærket er klar over) og hvis man ikke for den lyst stillet af konen/kæresten der hjemme ja sÅ søger nogle det et andet sted, og jeg dømmer jer ikke overhovedet, det må sgu egentlig være forfærdeligt, og kan på en eller anden måde sætte mig i jeres sted. Dog har jeg aldrig været gift.

men når alt skal komme til alt, ville det ikke være bedre at snakke med konen derhjemme om eventuelt at man synes der er lidt knas med forholdet ? Snakke med hende om at i føler at der er noget der mangler såsom sex, og eller at i har nogle lyster i ikke føler bliver tilfredsstillet derhjemme. I et forhold bør man kunne snakke om tingene, og især hvis man elsker hinanden, så bør man da ihvertfald kunne snakke med hinanden, og simpelhent lægge kortene på bordet. Jeg siger bestemt ikke i skal sige at i besøger glædespiger udenfor hjemmets vægge, men er det ikke forfærdeligt at gå og skulle skjule det for jeres partner ? Ment med at skal være bange for at det bliver opdaget, dårlig samvittighed. Og som ts påpeger at man ved et uheld lige er ved at blive opdaget, det må da være forfærdeligt at i skal skjule det. Jeg vil som sagt på ingen måder lyde dømmende, for jeg forstår jer faktisk godt, men jeg tænker bare at det ville være en god ide at snakke med konen/kæresten om der måske mangler noget, såsom at man ikke føler der er nok sex, det er aldrig fedt at føle sig forsømt i et forhold, det følte jeg nemlig min eks kæreste gjorde, men jeg kan på en måde godt sætte mig ind i jeres situation.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Konrad skrev, for 5 timer siden:

Jeg er i parforhold med et velfungerende sexliv. Alligevel får jeg jævnligt  lyst til også at dyrke sex med andre, det er vist ret almindeligt. Jeg har aldrig haft en udenomsægteskabelig affære, det tror jeg kan blive meget kompliceret. Det er meget nemmere at indgå en aftale med et voksent menneske om, at hun får nogle penge og jeg får noget sex. Nemt og ukompliceret. Jeg besøger aldrig kvinder under 25-30 år, og helst danske GP er. Jeg forsøger alt hvad jeg kan at undgå at finansiere traficking.

Nogle af os kan faktisk godt have nok i en kone/kæreste ;) Jeg personligt har aldrig besøgt GP i perioder med en kæreste. Men ja, nogle får trang til mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @N10Ah

Meget ville være bedre hvis alle fik det de ville, men parforhold er kompromiets land. I hvert fald hvis det skal vare.

Nogen (som jeg) får ingen intimitet eller sex, andre ikke den sex de ønsker eller udlevet de fantasier og lyster de brænder inde med.

Skulle jeg presse min samlever til noget hun ikke kunne overskue eller ikke har lyst til? Nej, naturligvis ikke. 

Skulle vi starte op hos parterapeuten igen, igen? Ja sikkert, når der er overskud til det, så tager vi en tur mere med vrede, frustrationer og Kleenex i lange baner og så bliver det også bedre igen. Så må de stakkels GP'ere undvære mig ;) og mine penge - i hvert fald for en periode. For andre hvor der er fantasier der ikke bliver imødekommet, der er der sikkert nogle andre forhold der gør dig gældende.

Alternativet for mig vil være at sige farvel til en livsledsager der måske har varet fra før du blev født. Det ønsker jeg ikke. Hvad ville jeg også få ud af det? Samliv med en ny kvinde som igen ville kræve nye kompromiser.

Men det er bare en flig af min historie. Andre vil have deres historie. Uanset hvad, så er det, for mig at se, et generelt spørgsmål, som der ikke er ét svar på, men derimod lige så mange svar som den gruppe du taler til.

Vi bliver nok nød til at tage dem en af gangen, men for mit vedkommende helst som en diskussion mellem min kære og livslange samlever og jeg - og ikke her på EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
AB455 skrev, for 1 time siden:

Kære @N10Ah

Meget ville være bedre hvis alle fik det de ville, men parforhold er kompromiets land. I hvert fald hvis det skal vare.

Nogen (som jeg) får ingen intimitet eller sex, andre ikke den sex de ønsker eller udlevet de fantasier og lyster de brænder inde med.

Skulle jeg presse min samlever til noget hun ikke kunne overskue eller ikke har lyst til? Nej, naturligvis ikke. 

Skulle vi starte op hos parterapeuten igen, igen? Ja sikkert, når der er overskud til det, så tager vi en tur mere med vrede, frustrationer og Kleenex i lange baner og så bliver det også bedre igen. Så må de stakkels GP'ere undvære mig ;) og mine penge - i hvert fald for en periode. For andre hvor der er fantasier der ikke bliver imødekommet, der er der sikkert nogle andre forhold der gør dig gældende.

Alternativet for mig vil være at sige farvel til en livsledsager der måske har varet fra før du blev født. Det ønsker jeg ikke. Hvad ville jeg også få ud af det? Samliv med en ny kvinde som igen ville kræve nye kompromiser.

Men det er bare en flig af min historie. Andre vil have deres historie. Uanset hvad, så er det, for mig at se, et generelt spørgsmål, som der ikke er ét svar på, men derimod lige så mange svar som den gruppe du taler til.

Vi bliver nok nød til at tage dem en af gangen, men for mit vedkommende helst som en diskussion mellem min kære og livslange samlever og jeg - og ikke her på EG.

Dette input var virkelig ikke ment som noget negativt eller dømmende og det håber jeg ikke at det blev taget sådan imod, det var ikke min intention.

Da jeg var sammen med min daværende kæreste, var der faktisk ikke neget der fungerede parterapi prøvet vi, det fungerede ikke, at snakke om tingene hjalp ikke. Jeg gjorde ihvertfald mit for at prøve at få tingene til at virke men gjordet forgæves. Og det var i sidste ende ødelæggende for mig at være i, og det blev ikke bedre. Det er også derfor jeg føler jeg godt kan sætte mig ind i situationen.

Nej naboskab absolut ikke tvinge nogen til noget de ikke har lyst til, det håber jeg absolut heller ikke jeg har givet udtryk for, det var ihvertfald ikke det jeg ville med det. Men det blot ville sige var, i et forhold bør man kunne snakke med hinanden :)

Det jeg prøvede at sige er at man bør kunne snakke med hinanden i et forhold, og man bør kunne finde løsninger på problemerne, og jeg ville da absolut ikke ønske for nogen at de skal forlade deres partner. Jeg fandt bare ud af med min daværende kæreste at vores forhold smuldret, og at det især også skyldtes at vi ingen intimitet havde og det ville jeg da inderst inde ønske vi havde det var blot bare ikke tilfældet. 

jeg sagde  også at jeg sagtens forstår dem som gør besøger glædespiger selvom man er i et forhold, og jeg dømmer absolut ingen og jeg vil slet ikke dømme, det var blot bare en tanke. Jeg vil jo blot bare mene at man i et forhold bør kunne snakke sammen og finde en løsning på problemerne derhjemme i forholdet :) 

men som sagt så er der ingen der dømmes af mig, jeg vil ikke sidde og dømme for jeg forstår jeg udmærket, og jeg kan godt forstå hvorfor i gør det og selvfølgelig stadig elsker jeres koner. Jeg er single og jeg har derfor ikke noget at skulle skjule, men derfor har jo fuld forståelse for jer som vælger at gøre det, jeg er jo selv kommet fra et forhold der ikke fungerede og det ødelagde mig langsomt. 

Jeg ønsker ikke for nogle at de skal være i et forhold det ikke fungere eller at man bliver forsømt, jeg har selv været der og det ønsker jeg ikke for nogle overhovedet.

jeg mener blot bare man bør kunne snakke med sin partner i et forhold  og finde en løsning hvis et forhold ikke fungere eller at der er knas med forholdet :)

hvis løsningen for den enkelte er at besøge en glædespige, så er det helt fuldstændig fair som sagt jeg dømmer ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 21 minutter siden:

Jeg ønsker ikke for nogle at de skal være i et forhold det ikke fungere eller at man bliver forsømt, jeg har selv været der og det ønsker jeg ikke for nogle overhovedet.

jeg mener blot bare man bør kunne snakke med sin partner i et forhold  og finde en løsning hvis et forhold ikke fungere eller at der er knas med forholdet :)

hvis løsningen for den enkelte er at besøge en glædespige, så er det helt fuldstændig fair som sagt jeg dømmer ikke.

Nej, jeg er helt med på at du ikke dømmer, men du undrer dig jo alligevel over at vi ikke snakker sammen... eller foreslår det. Det gør vi alle (altså snakker i parforholdet) - det er jo en del af parforholdet. Der er bare ikke altid at der findes nemme løsninger.

Redigeret af AB455
Tekst i parentes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
AB455 skrev, for 16 minutter siden:

Nej, jeg er helt med på at du ikke dømmer, men du undrer dig jo alligevel over at vi ikke snakker sammen... eller foreslår det. Det gør vi alle (altså snakker i parforholdet) - det er jo en del af parforholdet. Der er bare ikke altid at der findes nemme løsninger.

godt jeg har heller ikke ville lyde sådan.

Jeg kan godt se hvad du mener. Jeg er ikke gift, og jeg er ej Heller parterapeut, og jeg skal heller ikke gøre mig klog på hvad der virker for andre og hvad der ikke virker for andre. Jeg har selv været i et yderst træls forhold, og ønsker ikke andre skal gå igennem det jeg gjorde, vi endte med at gå hver til sit ville jeg ønske jeg var sammen med hende i dag ? Ja inderst inde, uanset om hendes og mit forhold smuldret og set i bak spejlet var der mere skidt end godt i vores forhold. Men nogle gange drømmer jeg om stadig om hende, og nogle gange bliver drømmene så virkelige at jeg kan mærke at hun ligger i mine arme. Vi kunne altid finde en løsning selv efter de værste skænderier så Fandt vi altid en løsning. Det var så bare ikke tilfældet til sidst fordi vi bare var gledet fra hinanden.

det var begyndelsen på min rejse i denne verden.  Men nej du har fuldstændig ret, der findes ikke altid nemme løsninger, og livet er ikke altid nemt tværtimod.

for at komme til en konklusion, jeg ønsker jer alle det bedste, sådan er jeg som person. Ønsker jeg det jeg har været gennem fra andre ? Absolut ikke, for det ødelagde mig. Ønsker jeg at andre skal have et godt forhold ? Absolut det gør, og er løsning for en at gå til en glædespige så er det helt fair. Jeg gør det jo selv når pengene er til det. Stopper jeg når jeg finder kærligheden ? Det gør jeg, men jeg har ikke fundet hende endnu.

jeg har på datede  en kroatisk pige i noget tid, jeg var troede lige jeg havde fundet the one and only vi har kysset og har haft sex men ak hun spillede på to heste og valgte den anden frem for mig og det gjorde bare nas at blive fravalgt. Jeg var faktisk klar til at slette min EG bruger og stoppe mine besøg hos glædespiger, men jeg kan vidst godt fortsætte endnu.

Alt er ment i bedste intention, og jeg vil jer blot det bedste. Og jeg håber i finder den bedste løsning for jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Konrad skrev, den 19.12.2021 at 15:00:

Hvis man har et åbent forhold kan man jo gøre hvad man vil. I min verden er det ikke ret almindeligt, hvis man er gift og eller har en kæreste. Men sådan er vi jo så forskellige.

Redigeret af Jamast

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...