Hop til indhold

Recommended Posts

Inspireret af PPD's indlæg om den dejlige Lærke, måtte jeg besøge hende i det sjællandske. Midt mellem Sorø og Ringsted ligger Eventyrpigerne, et sted jeg har frekventeret over mange år. Generelt har oplevelserne været fra gode til fantastiske. I denne sammenhæng vil dagens besøg hos Lærke ramme absolut i toppen.

http://eventyrpigerne.dk/girls/laerke3/index.php

Jeg prøvede at ringe til Eventyrpigerne for at få en tid omkring middagstid, men ak, Lærke var optaget. Første mulighed var ca. 15.30. Hmmm, bare hun ikke var for brugt og træt, men hun havde fået strålende omtale, så alligevel, jeg slog til. Godt for det!

Jeg ankom et par minutter før tid og blev vist ind i værelset i stueetagen. Efter lidt ventetid kom et yndigt nips ind ad døren. Slank, lille popo, smal talje søde meget kysseindbydende bryster, skjult bag et rødt pikanteri, der afslørede og skjulte på den helt rigtige måde. Der opstod lidt forvirring, omkring min tidsbestilling, Lærke havde selv taget i mod og der var opstået en misforståelse mht navn. Pyt det blev opklaret, og Lærke fik sine penge.

Hvor er hun bare yndig og petite, der blev kælet. nusset, pillet tøj af (Lærkes, jeg var i fødselsdagstøjet allerede) og det var da en ren fornøjelse.

Lærke lagde ud med lidt forsigtige kys, som blev mere og mere krævende, hendes franske var blandt de bedste jeg har fået, tungeslik, hele minitimeren i munden, spyt, lidt hånd og masser af tungeleg. Jeg gjorde gengæld og hun gav udtryk for nydelse, dejligt. Sex blev der også dyrket, hun har en smuk fisse, som passer fint om minitimeren. Jeg nåede desværre ikke doggy, den numse mod min mave ville have været et syn for guder, så det må jeg have tilgode til mit næste besøg. Det kommer nemlig, hvis det kan lade sig gøre.

Sød at hygge med, er hun også, så det var hele pakken.

Hun har knapt så mange vagter, og jeg forstår godt de af hendes gæster, der kører langvejs for at besøge hende. Fik jeg sagt at hun er en lille smuk sag? Og træthed kunne jeg ikke spore, ej heller stress og jag fra hendes side. Telefondørdamen  var lidt mere utålmodig og insisterende i sin banken.

Så en tak til PPD, for sin anbefaling og en stor tak til den dejlige Lærke.

Et andet link:

https://70210026.dk/lærke

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...