Hop til indhold

Recommended Posts

Hi there

I visited this petite dream girl yesterday. Good chemistry, perfect body and really nice small perky tits. French missing was good and she speaks english wełl. It was like maning love with your first girlfriend. I was so stiff and I think she liked it as well as I did. Take good care of this gem. She was really sweet to me.

I will comeback- for sure!!!

Lexi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg kontakt: hun ville gerne ses, men skulle bare lige have:

“2 selfies, one normal, and one with one closed eye, to confirm that it is you, and I also need to know where you work (if it is possible a photo from work or ID work card) or you could just have your Facebook or LinkedIn. Don't worry, this is just to make sure that I'll be safe with you and you won't do something stupid to me. I only care about my safety)”

selfies, information om mit arbejde, kopi af mit arbejds-ID eller LinkedIn/facebook. 
Hvem ville dog ikke udlevere det :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
real Sugardaddy skrev, for 23 minutter siden:

“2 selfies, one normal, and one with one closed eye, to confirm that it is you, and I also need to know where you work (if it is possible a photo from work or ID work card) or you could just have your Facebook or LinkedIn. Don't worry, this is just to make sure that I'll be safe with you and you won't do something stupid to me. I only care about my safety)”

selfies, information om mit arbejde, kopi af mit arbejds-ID eller LinkedIn/facebook. 

I made a selfie, that was enough for me.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Qwas skrev, for 37 minutter siden:

Hende har jeg også et godt øje til. Hvor i byen findes hun?

Er jeg sikker på at hun vil oplyse, hvis du tager kontakt til hende. Hun holder til et sted hvor der er både parkeringspladser og nem adgang med offentlig transport :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
real Sugardaddy skrev, for 9 timer siden:

Takker sætter pris på den information, hun er nu på min no go liste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
real Sugardaddy skrev, for 9 timer siden:

Ja, det er helt ufatteligt at nogen mennesker er så naive, bare fordi de bliver lidt liderige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I visited this girl, she is very nice and beautiful young girl, place is nice and clean, perfect service, I have not see such beautiful girl before :) I strongly recommend  her :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tsvetan89 skrev, for 42 minutter siden:

I visited this girl, she is very nice and beautiful young girl, place is nice and clean, perfect service, I have not see such beautiful girl before :) I strongly recommend  her :)

Welcome to EG miss... Sorry i meant Mr. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loppan skrev, den 18.12.2021 at 17:59:

Hi there

I visited this petite dream girl yesterday. Good chemistry, perfect body and really nice small perky tits. French missing was good and she speaks english wełl. It was like maning love with your first girlfriend. I was so stiff and I think she liked it as well as I did. Take good care of this gem. She was really sweet to me.

I will comeback- for sure!!!

Lexi

Thank you babe :x for your visit <3 I will be glad to see again

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...