Loppan 1290 Skrevet 18. December, 2021 Hi there I visited this petite dream girl yesterday. Good chemistry, perfect body and really nice small perky tits. French missing was good and she speaks english wełl. It was like maning love with your first girlfriend. I was so stiff and I think she liked it as well as I did. Take good care of this gem. She was really sweet to me. I will comeback- for sure!!! Lexi 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
real Sugardaddy 53 Skrevet 18. December, 2021 Hun er liiidt ustabil i kommunikationen…. Men håber at kunne gøre dig kunsten efter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
real Sugardaddy 53 Skrevet 18. December, 2021 Så fik jeg kontakt: hun ville gerne ses, men skulle bare lige have: “2 selfies, one normal, and one with one closed eye, to confirm that it is you, and I also need to know where you work (if it is possible a photo from work or ID work card) or you could just have your Facebook or LinkedIn. Don't worry, this is just to make sure that I'll be safe with you and you won't do something stupid to me. I only care about my safety)” selfies, information om mit arbejde, kopi af mit arbejds-ID eller LinkedIn/facebook. Hvem ville dog ikke udlevere det 1 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1290 Skrevet 18. December, 2021 real Sugardaddy skrev, for 23 minutter siden: Så fik jeg kontakt: hun ville gerne ses, men skulle bare lige have: “2 selfies, one normal, and one with one closed eye, to confirm that it is you, and I also need to know where you work (if it is possible a photo from work or ID work card) or you could just have your Facebook or LinkedIn. Don't worry, this is just to make sure that I'll be safe with you and you won't do something stupid to me. I only care about my safety)” selfies, information om mit arbejde, kopi af mit arbejds-ID eller LinkedIn/facebook. Hvem ville dog ikke udlevere det I made a selfie, that was enough for me. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 167 Skrevet 18. December, 2021 Hende har jeg også et godt øje til. Hvor i byen findes hun? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
real Sugardaddy 53 Skrevet 18. December, 2021 Qwas skrev, for 37 minutter siden: Hende har jeg også et godt øje til. Hvor i byen findes hun? Er jeg sikker på at hun vil oplyse, hvis du tager kontakt til hende. Hun holder til et sted hvor der er både parkeringspladser og nem adgang med offentlig transport 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 262 Skrevet 19. December, 2021 real Sugardaddy skrev, for 9 timer siden: Så fik jeg kontakt: hun ville gerne ses, men skulle bare lige have: “2 selfies, one normal, and one with one closed eye, to confirm that it is you, and I also need to know where you work (if it is possible a photo from work or ID work card) or you could just have your Facebook or LinkedIn. Don't worry, this is just to make sure that I'll be safe with you and you won't do something stupid to me. I only care about my safety)” selfies, information om mit arbejde, kopi af mit arbejds-ID eller LinkedIn/facebook. Hvem ville dog ikke udlevere det Takker sætter pris på den information, hun er nu på min no go liste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. December, 2021 real Sugardaddy skrev, for 9 timer siden: selfies, information om mit arbejde, kopi af mit arbejds-ID eller LinkedIn/facebook. Hvem ville dog ikke udlevere det Ja, det er helt ufatteligt at nogen mennesker er så naive, bare fordi de bliver lidt liderige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsvetan89 5 Skrevet 19. December, 2021 I visited this girl, she is very nice and beautiful young girl, place is nice and clean, perfect service, I have not see such beautiful girl before I strongly recommend her :) 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 19. December, 2021 Tsvetan89 skrev, for 42 minutter siden: I visited this girl, she is very nice and beautiful young girl, place is nice and clean, perfect service, I have not see such beautiful girl before I strongly recommend her Welcome to EG miss... Sorry i meant Mr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lilia 0 Skrevet 23. December, 2021 Loppan skrev, den 18.12.2021 at 17:59: Hi there I visited this petite dream girl yesterday. Good chemistry, perfect body and really nice small perky tits. French missing was good and she speaks english wełl. It was like maning love with your first girlfriend. I was so stiff and I think she liked it as well as I did. Take good care of this gem. She was really sweet to me. I will comeback- for sure!!! Lexi Thank you babe for your visit I will be glad to see again Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg