Hop til indhold

Ung pige Karup

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/332549

Nogen der har erfaringer med hende?
Har tilføjet hende på snap hvor hun reklamerer med med møde og billedsalg, men hun besvarer ikke henvendelser

Skrevet

Advarselslamperne blinker - 1200,- for en times sex uden med en 21 årig pige. Når noget er for godt til at være sandt ....

Skrevet

Hun er en stor pige på det billede jeg fik sendt for noget tid siden.

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 33 minutter siden:

Advarselslamperne blinker - 1200,- for en times sex uden med en 21 årig pige. Når noget er for godt til at være sandt ....

Jeg har mødt en på sugardaters som fik 800. Hun virkede virkelig som en pige der manglede selvtillid og syntes selv det næsten var for meget. Så måske er det bare en pige der har det lissådan, Men er selvfølgelig noteret :-)

Skrevet

Tror hun er reel nok. Bare lidt svær at få en aftale med. Håber at lykkes for mig i næste uge, så skal jeg nok skrive en anmeldelse. 

Skrevet

Hun er reel nok, sød og venlig, men utrolig svær at lave en aftale med. 

Skrevet

Hvor stor er hun? Hun har sendt mig en video og ser måske lidt for stor ud, men er lidt fristet alligevel 

• 5 weeks later...
Skrevet
just27fun skrev, den 18.12.2021 at 13:25:

Hun er en stor pige på det billede jeg fik sendt for noget tid siden.

Hvor stor?

Hvad med hygiejnen?

Skrevet
Vegasus skrev, for 10 timer siden:

Hvor stor?

Hvad med hygiejnen?

Hvad hentyder du til? Kan en stor pige ikke have god hygiejne? Hvis det er det du insinuerer må jeg erklære mig uenig.

Skrevet

Det er da på ingen måde det jeg mener. 

Jeg stiller to seperate spørgsmål, som intet har med hinanden at gøre. 

Jesus da:roll:

Skrevet

Var der i sidste uge. Hun er i min optik en dejlig pige med former. God sex og dejlig naturlig. Rodet lejlighed, men hendes hygiejne fejler intet 

Skrevet
Smalhans skrev, for 16 timer siden:

Var der i sidste uge. Hun er i min optik en dejlig pige med former. God sex og dejlig naturlig. Rodet lejlighed, men hendes hygiejne fejler intet 

Er hendes blow værd at køre efter?

Skrevet

Synes blow var udemærket 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.