Hop til indhold
CUPIDO

FØRSTE GANG

Recommended Posts

For mange mange år siden, ja tilbage i slutningen af 70erne.

det kørte ikke på hjemmefronten, så der havde været annonce i en ugeavis, eller hvad den hed dengang.

jeg havde prøvet at ringe, det kostede kr 100.

så en dag besluttede jeg mig, at besøge damen.

PÅ buchwaldsgade i odense.

ringede på, en ikke særlig køn dame i houscoat åbnede, kom ind, og pegede på et værelse.

hun skulle lige tale færdig i telefonen.

det tog en del minutter før hun kom igen.

jeg var lige ved at gå igen.

hun kom ind og bad om de 100 kr, som hun fik, og bad mig tage tøjet af, hvilket jeg gjorde.

hun kom ind igen og tog houscoaten af så jeg kunne betragte hendes fedladende krop, og lagde sig på sengen, med spredte ben og brysterne ud til siden..

værsgo at gå igang, sagde hun.

så jeg entrede sengen og befølte hendes bryster, og drengen var villig nok.

så begyndte samlejet, uden beskyttelse, og der gik ikke mange minutter før udløsningen kom.

det var det, sagde hun, så kan du godt tage tøjet på igen, hvilket jeg gjorde.

jeg forlod lejligheden, ret slukøret og skuffet.

det var jo ikke andet en jeg kunne have klaret med højre hånd, selv

men på vej hjem, slog det mig, hvad med diverse sygdomme????

selvfølgelig, kunne det føles som om der var liv i kønshårene og lidt sviende, ved vandladning, de næste par timer.

men så var det glemt, og der skete ikke noget..

PS. Nogle af mine efterfølgende pige/dame besøg følger senere

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi boede til leje i rækkehus, og gav 490 kr om måneden + forbrug.

så 100kr til kvinder, var ikke nemt at snyde konen for.

men da konen kun arbejdede 3 timer og jeg selv var under hk, var pengene små.

1972, var min første månedsløn, som udlært hk, er, kr 2025.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være vi skulle opfordre Admin til at lave en tråd, der hedder det Nostalgiske hjørne

Jeg har selv mange gode erindringer :P

Det er da bare at poste dem i denne tråd.

Jeg husker også første gang i slutningen af 70erne, som mest var for bare at få taget min mødom. Jeg havde vist fundet en annonce i EB om, at man på en adresse i Laulundgade i Herning kunne møde et par frække kvinder. Da jeg kom ind i stuen, sad der en anden mand også - han tog den kønneste af de 40 - 50 årige kvinder, med et par ord om, at han bare skulle have samme omgang som sidst. Nå, så måtte jeg jo tage den anden fedladne, men mørkhårede. Kan ikke huske prisen, men det var vist også noget med bare at gå ombord i skuden - ikke særlig inspirerende, så efter et stykke tid, bad jeg hende om at vende sig om, så jeg kunne gøre færdig i doggystyle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt initiativ :)

Har vel været omkring de 20 ...Ingenlunde en jomfru....Men syntes jeg gik igennem en "tør" periode hvad angik damer(Var vel egentlig kun en måned...Men I ved hvordan det er i den alder :D )

Så var begyndt at læse ekstra-bladets sjove sider(Hvilket jeg egentligt kun havde gjort for at få et godt grin over de mere elendige ann. i fortiden) Det var nogle spændene dage hvor der blev samlet mod og liderlighed...Efter en del overvejelser kom jeg frem til at det skulle være en mørk pige..Så en aften ved 23:00 tiden skulle det ske...

Hættetrøje over hovedet,Tlf nummer skrevet ned og monetos på lommen....

Ud gik jeg totalt paranoid følte at hver eneste lille skygge der legede i lygtepælens skær anede hvad jeg havde gang i...Samtidigt mærkeligt liderlig samtidigt...Føltes vildt underligt nærmest som en knytnæve i maven og ekstremt tørre læber...Ned mod mønt-telefonen(Jep) tastede nummeret ind og til min store skuffelse tlf-svarer(Nu ved jeg selvfølgelig at de fleste steder fungerer sådan..Ha,ha) Skulle lige til at lægge på...Da en gebrokken engelsk stemme kom på og gav mig hus og vej nr...Hmmm, beliggenhed ikke ideel...Men fast besluttet traskede jeg dernedad....Først går jeg forbi adressen skimter ud af øjenkrogen: Er det her? Det var det!....Fortsætter ned ad gaden og vender om...Går tilbage mod adressen...Der kommer en person gående mod mig ....Satans, kan ikke gå ind nu!....Fortsætter den vej jeg kom fra, går ti skridt stopper op...Kigger bagud....Pyhaa....Han fortsætter ned ad gaden....Venter et par sekunder....Kigger 360 grader rundt om mig selv ...Ingen mennesker I syne....Raske skridt hen mod adressen...Hurtigt ind....Og der står jeg i entreen...Bruger nogle sekunder på at orientere mig derinde og lige få pulsen lidt ned...Før jeg ringer på....

Smuk sort pige åbner og jeg bliver inviteret indenfor....(Har forlængst glemt navnet,og ikke sikker på jeg hørte det den gang alligevel) Hun tager imod mig og er i det hele taget et kæmpe-smil(Sikkert fordi det er lysnede klart hvor forvirret jeg egentlig er) Hun spørger om jeg vil se en menu(Hvilket jeg ikke aner hvad er) Og så sætter hun sig på skødet af mig og tager mig igennem menu-kortet og forklarer mig hvad alting er(Elsker når de gør det....Hvorfor er der ikke flere der gør det ?)...Vi bliver enige( Lad os være ærlige ...Hun vælger for mig) Og vi går igang...Der bliver nusset og blide kys på min krop...I det hele taget en fantastisk stemning....

BRRRRRRRRRR det ringer på og en meget fuld mand banker og råber ind af døren...LUK OP ...JEG VED DU ER DER...LUK OP(noget i den retning og totalt i hegnet) Hun siger jeg bare skal ignorere det...Men han bliver bare ved...vil ikke gå....Stædige idiot!....Jeg kan se at det nu også er begyndt at genere hende nu....Rejser mig op...Vælger min mest maskuline stemme-føring....Og siger højt og fast....SÅ KAN DU GODT GÅ!..OG JEG SIGER DET IKKE EN GANG TIL!....Et svagt forskrækket "undskyld" høres fra den side af døren...og manden går sin vej...Jeg vender mig om(Godt høj af hvad der lige er sket) og hun siger de perfekte ord....Oooh, You are such A Man.....

Jeg behøves vel ikke forklare at sexen og den efterfølgende samtale...Var et langt triumf-tog for mig :D

Så det var min historie...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bortset fra min første sexoplevelse med naboens 8 årig datter, jeg var 9 år, var den næste hos en købepige da jeg var 18 år. Det var i 1964, Trangstræde i Randers, hun var en 40 år vil jeg tro, det var dengang man fandt pigerne på gaden, hun spurgte " skal du med ind for 30 kr. Jeg var meget genert dengang, men fik fremstammet et ja. Hun svarede kom så , og førte mig ind i faldefærdigt hus. Der var kun en divan i rummet og en nok 15 w pære i loftet. Hun tog :D hurtigt frakken trusser og strømper af, jeg begyndte også at smide tøjet, hun rullede hurtigt kondom på og udbrød den er jo godt stiv, kom så her, jeg spurgte om ikke vi skulle have alt tøjet af, nej ikke for 30 sagde hun, og lagde sig på divanen med vidt spredte ben. Kom så herop imellem sagde hun, jeg kravlede op imellem og lynhurtigt styrede hun den op den ret slappe fisse, men hun kunne noget med underliv og fisse jeg aldrig siden har oplevet, nærmest ligesom hun malkede den, lidt efter stoppede hun og mente jeg havde fået nok, men jeg havde ikke fået udløsning, jeg klamrede mig fast og begyndte pumpe løs medens hun lå passiv, lidt efter begyndte hun malketeknikken igen, og jeg levere en ordentlig ladning i kondomet oppe i hinde. Hurtigt tog hun kondomet med en serviet, smed det ned i et hul i gulvet med ordene der plads til flere, et øjeblik efter var hun i tøjet igen og var atter på gade efter efter 10 - 15min. Det var tydeligt hun havde travlt for at nå så mange kunder som muligt. Siden har jeg købt sex 2 gange hos yngre piger for 30 kr. pr. gang men dette beretter jeg om en anden gang. Jeg fandt heldivis en kæreste og blev gift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...