Hop til indhold
luckyone

CAMILA!!!! HUN ER TILBAGE​​​​​​​ ENDELIG

Recommended Posts

HUN ER TILBAGE:P Så blev man dejlig behandle hos Camila igen , hun er bare fantastisk , man føler sig bare i den syvende himmel, hvilken smuk og sexy kvinde ,med en super super  lække sexy figur , der går ikke mange sekunder før kanonen står højt og klar til skud , den behandling man for, hendes sexy væremåde, latino med et stort S for SEXY , hendes humor , der er ikke noget fake , hverken med hendes udseende eller billeder, jeg skal tilbage igen igen igen :rolleyes: der går man ikke forgæves , tro mig

Camila Anmeldelse

Camila site.

Redigeret af luckyone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Vil det sige at man kan smide slæverne ind? Eller er overskriften en omskrivning af endelig ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Altså en fræk seance med en dejlig kvinde kan altid gøre en rundt på gulvet, så vælter tyrkfjelene frem :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, den 18.12.2021 at 03:43:

Det skulle de lige være hendes bryster - som der er silikone.... ;)

Lille Peter så er 99% af kvinderne i branchen fake :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, den 18.12.2021 at 03:43:

Det skulle de lige være hendes bryster - som der er silikone.... ;)

De er vel ikke fake, det er jo stadig bryster ^_^

De er faktisk ret dejlige ligesom resten af Camila. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Persiskhingst

Hold da op en røv:) . Hvordan er hendes bryster bløde eller hårde .. skal aflægge hende et besøg her senere . Nogle anbefalinger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i mandags. Brysterne er bløde og virkede for mig meget naturlige. Hun er anbefalelsesværdig, så besøg hende.

Redigeret af horny69

Del dette indlæg

Link til indlæg
luckyone skrev, den 19.12.2021 at 10:09:

Lille Peter så er 99% af kvinderne i branchen fake :rolleyes:

Vrøvl. Det er en relevant oplysning, da du skriver der ikke er noget fake ved hendes udseende. Det kan misforstås, da du sikkert bare mener at billederne er retvisende? Men det passer ikke, at 99% har været under kniven. Heldigvis, vil jeg sige.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
horny69 skrev, den 23.12.2021 at 11:23:

Amagerbro metro er under 10 min gang. Hun kysser. Er glat (næsten).

Hvad sex er hun til. Er hun berørings villige alle steder...finger i hul 1 og 2?. Owo med cum i munden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

OWO: Ved ikke, det var med kondom for mig, selvom det ifølge hendes annonce kunne være super-fransk. Bruger ikke finger i hul, men synes hun er berøringdvenlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 18 timer siden:

Hvad sex er hun til. Er hun berørings villige alle steder...finger i hul 1 og 2?. Owo med cum i munden?

Jeg har oplevet begge dele, men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken på, at hun gør det med alle.

Men hun er generelt meget berøringsvenlig, ingen tvivl om at hun kan lide det og let lader sig rive med. Og så har hun en lækker krop og verdens mest charmerende ansigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
OldGentlemann skrev, for 16 timer siden:

Middelhøj. 1,65 vil jeg skyde på.

Passer meget godt, tror faktisk 168 ca, nevermind, ja hun har et meget sødt og lidt piget ansigt, men tror du ikke hun er en del ældre en de 29 som hun skriver ?

Besøgte hende lige efter jul og noget af det sødeste væsen .

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, 1 time siden:

Passer meget godt, tror faktisk 168 ca, nevermind, ja hun har et meget sødt og lidt piget ansigt, men tror du ikke hun er en del ældre en de 29 som hun skriver ?

Besøgte hende lige efter jul og noget af det sødeste væsen .

Hun er 38. Hun har ganske rigtigt et lidt piget ansigt, men det er også det mest søde og charmerende ansigt, når hun smiler. Og det gør hun meget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 2 timer siden:

Hun er 38. Hun har ganske rigtigt et lidt piget ansigt, men det er også det mest søde og charmerende ansigt, når hun smiler. Og det gør hun meget :)

Hun ser dejlig ud. Hvor er hendes skamlæber...stor ...små . Er de Bide venlige og sluge venlige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 41 minutter siden:

Hun ser dejlig ud. Hvor er hendes skamlæber...stor ...små . Er de Bide venlige og sluge venlige?

Jeg husker ikke helt udseendet på hendes skamlæber, selv om jeg har haft hovedet dybt begravet i dem med tungen dybt i hende - og jeg husker den dejlige smag af hende ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
luckyone skrev, den 17.12.2021 at 20:45:

HUN ER TILBAGE:P Så blev man dejlig behandle hos Camila igen , hun er bare fantastisk , man føler sig bare i den syvende himmel, hvilken smuk og sexy kvinde ,med en super super  lække sexy figur , der går ikke mange sekunder før kanonen står højt og klar til skud , den behandling man for, hendes sexy væremåde, latino med et stort S for SEXY , hendes humor , der er ikke noget fake , hverken med hendes udseende eller billeder, jeg skal tilbage igen igen igen :rolleyes: der går man ikke forgæves , tro mig

Camila Anmeldelse

Camila site.

Hun ser sød og fræk ud. Og sikke nogle flotte anmeldelser. Det bliver dyrt - 2022.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...