Hop til indhold
lingamer

Holly Dolly i Odense, sådan skal det være!!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/328518

Holly fortjener en plads her i anmeldelserne, for hun er en rigtig dejlig pige.
Jeg besøgte hende i går da hun åbnede kl. 11, hvor jeg var heldig at nyde 45 minutter sammen med hende.
Stedet er et nybyggeri tæt på Flakhaven.

Holly er en ret høj pige med en flot slank figur, og nogle dejlige naturlige bryster.
Det er helt sikkert hende på billederne.
Normalt er jeg ikke til tatoveringer, men hendes er på kun armene og det var ikke armene jeg så mest på.
Jeg blev modtaget med kys og kram og en meget ligefrem og naturlig måde, så jeg var straks sikker på at dette nok skulle blive godt.

Hun nyder højlydt at blive masseret og have sex, og det er et stort plus at man tydeligt kan følge med i hvad der er lækkert, også for hende.
Hun gav et super lækkert blow til start, og efter stønnende sex i forskellige positioner, gjorde hun mig helt færdig med endnu et blow. Det kan bare ikke gøres bedre.  

Holly Dolly er min klare anbefaling. Hun er djævelsk dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk!!

Gode oplevelser og søde mørkhårede feminine piger kan man ikke få nok af.

Efter at have været i Aarhus og nu Odense, kunne det være rart hvis hun fortsætter østpå, så (Stor)København bliver en del af hendes rejse i Kongeriget Danmark.

Håber hun får en dejlig glædelig jul og får nok at lave i dejlige O'ense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja for dælen. Jeg er stærkt misundelig på Odense og Aarhus. Langt de fleste af dem jeg har lyst til er der og ikke her hos mig i København. Kom nu mand!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og dejligt at en smuk pige som Holly også har "Hard Combo" på menuen.

(domination, submission, spanking, choking, hair pulling, dirty talks, bondage, handcuffs, nipple torture, gagging, facefuck, throatfuck)

Thank You big time, Holly for being such a lovely beautiful  "Girl-Next-Door" type and having such romantic pleasures available.:wub:

<3

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

 Jeg besøgte hende 2 gange tilbage i oktober da hun var i Aarhus :D hun er simpelhent fantastisk, hun kysser fantastisk og så er hun bare fræk. Jeg håber hun kommer tilbage til Aarhus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 24 minutter siden:

 . Jeg håber hun kommer tilbage til Aarhus :)

Hmm..Håber nogle kan overtale hende til et længerevarende besøg i Danmarks hovedstad for at alle. Både høj og lav. Tyk og tynd. Trænet og topmave  har mulighed for at møde Holly Dolly, selvom det måske er pænt dyrt at bo på hotel/hustle derovre.

#Fyn er fin og ønsker ikke OB skal ikke være til grin#

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
ppd skrev, Lige nu:

Hmm..Håber nogle kan overtale hende til et længerevarende besøg i Danmarks hovedstad for alle har mulighed for at møde Holly Dolly, selvom det måske er pænt dyrt at bo på hotel/hustle derovre.

Jeg ved ikke om hun kommer til kbh :) det kan jo være hun tager en tur rundt i dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, den 17.12.2021 at 10:48:

Ja for dælen. Jeg er stærkt misundelig på Odense og Aarhus. Langt de fleste af dem jeg har lyst til er der og ikke her hos mig i København. Kom nu mand!!!

Er det ikke altid sådan?

Jeg har en håndfuld i Københavnsområdet, jeg rigtig gerne vil besøge, men ingen her :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
lækkermand skrev, for 35 minutter siden:

Har nogen af jer heldige svende også måtte sende hende et selfie for at lave aftale ??

Jeg skulle, jeg sendte det bare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingamer skrev, den 17.12.2021 at 10:50:

https://annoncelight.dk/showad/328518

Holly fortjener en plads her i anmeldelserne, for hun er en rigtig dejlig pige.
Jeg besøgte hende i går da hun åbnede kl. 11, hvor jeg var heldig at nyde 45 minutter sammen med hende.
Stedet er et nybyggeri tæt på Flakhaven.

Holly er en ret høj pige med en flot slank figur, og nogle dejlige naturlige bryster.
Det er helt sikkert hende på billederne.
Normalt er jeg ikke til tatoveringer, men hendes er på kun armene og det var ikke armene jeg så mest på.
Jeg blev modtaget med kys og kram og en meget ligefrem og naturlig måde, så jeg var straks sikker på at dette nok skulle blive godt.

Hun nyder højlydt at blive masseret og have sex, og det er et stort plus at man tydeligt kan følge med i hvad der er lækkert, også for hende.
Hun gav et super lækkert blow til start, og efter stønnende sex i forskellige positioner, gjorde hun mig helt færdig med endnu et blow. Det kan bare ikke gøres bedre.  

Holly Dolly er min klare anbefaling. Hun er djævelsk dejlig.

Thanks for the recommendation, honey - looking forward to your next visit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...