Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter.. 

 

Lige en lille anmeldelse af Anisa.. 

https://annoncelight.dk/showad/333705

Billeder passer.. 

Jeg havde bestilt 30 min til 800kr. Og var da bestemt det værd. Startet med komme ind og blev taget fint imod i døren. Ind og jeg fik mig et hurtigt bad mens hun lavet en drink.. da jeg kom ind blev jeg lagt i sengen, hun var meget kysse venlig og intet mod berøring.. hun gik ned et blow og ellers efterfulgt af sex og som hun virkelig levet sig ind i, og havde en god rytme 

 

Hun skal klart oplevelse selv! Jeg vil sige hun er en af top pigerne en 5/5 herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jobec skrev, den 17.12.2021 at 01:14:

Hej gutter.. 

 

Lige en lille anmeldelse af Anisa.. 

https://annoncelight.dk/showad/333705

Billeder passer.. 

Jeg havde bestilt 30 min til 800kr. Og var da bestemt det værd. Startet med komme ind og blev taget fint imod i døren. Ind og jeg fik mig et hurtigt bad mens hun lavet en drink.. da jeg kom ind blev jeg lagt i sengen, hun var meget kysse venlig og intet mod berøring.. hun gik ned et blow og ellers efterfulgt af sex og som hun virkelig levet sig ind i, og havde en god rytme 

 

Hun skal klart oplevelse selv! Jeg vil sige hun er en af top pigerne en 5/5 herfra 

Thank you very much for everything, I had a good time with you darling, and I hope to see you again ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anisa skrev, for 2 timer siden:

Thank you very much for everything, I had a good time with you darling, and I hope to see you again ❤️

Du havde en god tid med dig selv ;-) tror begge profiler er dine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige meget hvis profil det er, bare indholdet er sandt. Og det er det. Jeg fik min julegave i dag som lovet af Anisa. Har skrevet om hende før, og det bliver en gentagelse. Hun er fantastisk. Den bedste gfe oplevelse jeg har  fået. Fik også lige opfyldt en gammel drøm, som hun  var med på og udførte til ug. Smuk pige...lækker krop, og en fantastisk indlevelse. Hun mente hun kommer tilbage først i det nye år. Så er jeg en sikker kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer lige fra et fantastisk besøg ved Anisa. Hvordan kunne man starte den 24. bedre. Det er simpelthen den bedste oplevelse jeg nogensinde har prøvet. Det virkede helt naturligt at være sammen med hende. Super nærværende og med en masse dejlige kys.  nærmest som om at hun var en gammel kæreste. Hendes krop er meget flot og rimelig trænet. Det er 100 % hende på billederne. Men jeg synes hun ser meget bedre ud live. Hun er her cirka fem dage i nu. Hun vil komme tilbage sidst i januar. Jeg skal helt sikkert besøge hende i januar når hun kommer tilbage. Pas godt på hende hun er virkelig noget helt specielt. 
 

Redigeret af Kasper1723

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kasper1723 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kommer lige fra et fantastisk besøg ved Anisa. Hvordan kunne man starte den 24. bedre. Det er simpelthen den bedste oplevelse jeg nogensinde har prøvet. Det virkede helt naturligt at være sammen med hende. Super nærværende og med en masse dejlige kys.  nærmest som om at hun var en gammel kæreste. Hendes krop er meget flot og rimelig trænet. Det er 100 % hende på billederne. Men jeg synes hun ser meget bedre ud live. Hun er her cirka fem dage i nu. Hun vil komme tilbage sidst i januar. Jeg skal helt sikkert besøge hende i januar når hun kommer tilbage. Pas godt på hende hun er virkelig noget helt specielt. 
 

Dejligt med en god og positiv anmeldelse. Tak for det. Hende må jeg besøge. Skulle du sende selfie forud for aftale ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kasper1723 skrev, for 3 timer siden:

Jeg kommer lige fra et fantastisk besøg ved Anisa. Hvordan kunne man starte den 24. bedre. Det er simpelthen den bedste oplevelse jeg nogensinde har prøvet. Det virkede helt naturligt at være sammen med hende. Super nærværende og med en masse dejlige kys.  nærmest som om at hun var en gammel kæreste. Hendes krop er meget flot og rimelig trænet. Det er 100 % hende på billederne. Men jeg synes hun ser meget bedre ud live. Hun er her cirka fem dage i nu. Hun vil komme tilbage sidst i januar. Jeg skal helt sikkert besøge hende i januar når hun kommer tilbage. Pas godt på hende hun er virkelig noget helt specielt. 
 

Dejligt hun kommer igen til januar. Jeg har set mig lun på hendes happy milk til 1.600. Den skal jeg helt prøve til den tid. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...