Hop til indhold
hafnhaf

Mistress Kawa er tilbage!

Recommended Posts

Jeg har gået og glæder mig siden hendes sidste visit til vores lille land og nu kom dagen endelig.

Mistress Kawa tager pænt imod en ved en måske knap så diskret indgang. Indgangen ligger ud til en trafikeret vej og stort set lige foran et busstoppested så der står ofte folk og venter.
Man får pænt besked på at tage et bad i et pænt indrettet hus der bliver delt af et par piger. Jeg oplevede ingen problemer med diskretion blandt de huserende og eventuelle gæster.
Badet og de øvrige faciliteter i kælderen er i helt i top og der er ingen finger at sætte udover at der måske er lige koldt nok i kælderen.

Mistress Kawa er sgu svær at beskrive i en anmeldelse med ord, hun skal opleves på både sjæl, sind og ikke mindst krop. Jeg oplever at jo flere gange jeg besøger hende, jo mere føler jeg mig hevet tilbage til hendes djævlske grin, hendes humoristiske tilgang men så sandelig også hendes faste hånd. 
Personligt er jeg mere i den grønne side af det mørke og jeg føler hun er rigtig god til at veksle mellem at drille mig og straffe mig. Hun kan virkelig noget med mind games og hun udviser enorm stor empati både under og efter legen. 

Jeg er i hvert fald aldrig gået utilfreds fra Mistress Kawa så jeg synes hun fortjener kæmpe ros og en top anmeldelse herfra.
Sørg for at kommuniker klart for hende hvad i har af fantasier og ønsker til jeres tid sammen, det oplever jeg at hun er rigtig god til at leve op til!

Stedet (Faciliteter): 5 ud af 6
Stedet (Diskretion): 1 ud af 6
Sessionen: 6 ud af 6
Kawa: Kan ikke måles!
Prisen: Kvalitet koster, og Dominaer er godt betalte..

link til kawas eg side

link til hendes hjemmeside

Redigeret af hafnhaf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...