Hop til indhold
yrghh

Pixie Pulsar - British * Goth Slut * Hairy Bush * Split Tongue * Tattoos

Recommended Posts

Jeg havde booket et billigt hotel til mødet, og Pixie Pulsar, som hun kalder sig på diverse onlinekanaler, mødte op meget præcist og blev lukket ind på værelset efter hun diskret havde banket på døren.
Jeg var faldet lidt for det søde ansigt, og så kunne hun i kraft af sin alternative udseende og inkluderede services checke 3-5 bokse af på min bucketlist.

Efter et hurtigt kram, et blidt kys og en kort snak røg tøjet og hun kravlede ned på gulvet og tog tjavsen i munden, og hold da kæft hvor var det frækt at se hvordan hendes tunge omfavnede min pik. Sjældent har den fået så grundig en behandling, og den kløvede tunge gjorde det til en helt eminent oplevelse. Hun vidste hvordan den skulle bruges, og hun havde intet imod at blive ved og ved og ved...

Hendes vortefrie bryster var overraskende sensitive, og hun reagerede meget postivt på alle berøringer overalt på kroppen. I en 69'er kom jeg dog lidt til kort. Pixie har "Full bush" og der må jeg indrømme at det blev lidt af en turnoff for mig selv om jeg gjorde mit bedste. Men fingrene fandt et godt sted og fik fin respons.

Kondomet blev sat på med munden - uden brug af hænder - og så blev der redet uden hjælp af kunstige lubrikanter. Hun virkede til at hun oprigtigt nød det, og jeg nød i hvert fald at se hendes velformede tatoverede krop og hendes kønne ansigt over mig.

Da timen næsten var gået kom kondomet af, og mens hendes tunge dansede lambada på kuglerne, kom jeg på hendes ansigt og blev pænt slikket ren bagefter. Hun snuppede lige en selfie mens hun havde glasur på kinden - så er julekortet hjemme!

Pris
Absolut rimelig. 1.500 for en time inkl alt (plus lidt ekstra for at optage video)

Kommunikation
Eminent! Hun svarer hurtigt - og uden brug af google translate

Service
Upåklagelig. Er aldrig blevet suttet så godt og så længe af en GP

Gentagelsesfaktor
7/10. Det kan absolut ikke udelukkes at hun skal have en tur mere

Konklusion
Full bush er åbenbart en større turn-off end jeg havde regnet med, men de tricks hun kan med tungen og den energi og tid hun lagde i det orale opvejer det meste. Hun er virkelig sød og har en dejlig krop og så er hun behagelig at snakke med. Det er alene på grund af den voldsomme kønsbehåring at hun ikke får fuld plade i gentagelsesfaktor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 15 minutter siden:

Hvordan med hendes krav om verifikation inden møde? Vil du fortælle om det?

Jeg blev ikke bedt om verifikation,  men jeg er også ret nem at finde på mit telefonnummer. Jeg synes det er fint, hun forbeholder sig retten til det. Jeg ville nok ikke kunne give hende en reference fra en anden GP,  men hvis hun havde bedt om min mors telefonnummer, havde hun da fået det...

Edit: jeg ser lige at hun tilsyneladende har slettet alt om validering på annoncen

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, den 16.12.2021 at 19:20:

Kommunikation
Eminent! Hun svarer hurtigt - og uden brug af google translate

Til alle jer, der sender PB for at spørge om pris for video. Spørg hende i stedet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

Hun svarer ikke super hurtigt, så du skal ikke regne med at få svar samme dag. Måske det hjælper hvis du kommer med et helt konkret tid og sted-forslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, den 16.12.2021 at 19:20:

Hendes vortefrie bryster

Hvad menes der med “vortefrie bryster”?

Tak for en god anmeldelse iøvrigt :)

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 41 minutter siden:

Hvad menes der med “vortefrie bryster”?

Tak for en god anmeldelse iøvrigt :)

Hun skrev et sted at hun havde fået dem bortopereret, som en del af hendes forvandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis blot hun havde en hjemmeside hvor man kunne kontakte hende. Noget med hendes navn måske som man eks kunne smide i Google og søge efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas28 skrev, for 48 minutter siden:

Hvis blot hun havde en hjemmeside hvor man kunne kontakte hende. Noget med hendes navn måske som man eks kunne smide i Google og søge efter.

Var det ironisk eller noget? 

https://www.pixiepulsar.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...