Hop til indhold
Bbullersen

Grimme lugte?

Recommended Posts

Jeg kan huske at nogen har nævnt noget med sæbe, og at hvis ph-balancen bliver forskudt pga. forkert brug af sæbe forneden, så kan der blive skabt en meget stram lugt fra skeden.

Kan jeg få en opfrisker på det?

Tak.

BB

Redigeret af Bbullersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bbullersen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg vil ikke hænge pigen ud, derfor ingen anmeldelse.

Du mener så kan andre få lov at få samme oplevelse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt du ikke hænge nogen ud.

men jeg mener du skal give en feed back til hende, selvom det kan blive lidt pinligt.

det kan skyldes mange ting. Sygdom, for meget douching  eller bare ubalance på grund af indtagelse af bred spectrum antibiotika, som kan slå de gode flora i ihjel, ell.  stress osv. måske skal hun bare bruge vaginal probiotics når hun er på sådan arbejde. 
all piger er udsatte for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel typisk at pigerne vasker sig med sæbe imellem kunderne. Skedemiljøet er naturligt surt, og bliver det for basisk grundet vask med sæbe kan der dannes grobund for candidagær der giver den karakteristiske fiskelugt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, den 16.12.2021 at 20:06:

Det er vel typisk at pigerne vasker sig med sæbe imellem kunderne. Skedemiljøet er naturligt surt, og bliver det for basisk grundet vask med sæbe kan der dannes grobund for candidagær der giver den karakteristiske fiskelugt. 

Kort og præcist @Lauersen :) 

@Bbullersen derfor er det en rigtig god ide for alle at bruge intimsæbe hvor ph er reguleret ind. Nogle kvinder som lider meget af/med candida indtager yoghurt stikpiller og sågar også sprøjter yoghurt natural op i skeden for at ændre deres ph balance. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...