Hop til indhold

Susana støvring

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Har du besøgt hende, eller kender du en som har? :)

Skrevet
  • Author

Er der stadig intet nyt herom? :) Ellers må jeg vel en tur forbi 

Skrevet
madyrne skrev, for 15 timer siden:

Er der stadig intet nyt herom? :) Ellers må jeg vel en tur forbi 

Hvad så, tog du en for holdet? 

Redigeret af dillermanden

Skrevet

Jeg besøgte Susana i aftes. Det er, uden tvivl, hende på billederne. En lille pige med lidt på siderne uden at være fed. God og fast i kødet :D

Hun er super sød men forvent ikke lange samtaler på engelsk. Der er hun lidt udfordret. Hvis du kan et par ord på skolespansk så bliver hun rigtig glad ;)

Jeg bestilte 30 minutter plus superfransk og det fik jeg. Hun er fin til det og er medlevende. Derudover er hun god til at klemme med musklerne i fissen og det er rigtigt rart.

Alt i alt en fin oplevelse. Hvis jeg kommer igen så vil jeg bestille en time og tidligere på dagen. Jeg kunne godt fornemme det havde været en lang dag, forståeligt nok.

Skrevet
  • Author

Det lyder jo godt og tak for svar! Nej, kom desværre ikke forbi igår :)

• 10 months later...
Skrevet
Grabbing skrev, den 18/12/2021 at 10:58:

Visité a Susana anoche. Es, sin duda, ella en las fotos. Una niña con un poco a los lados sin ser gorda. Bueno y firme en la carne. :D

Ella es súper amable pero no esperes largas conversaciones en inglés. Ella está un poco desafiada allí. Si sabe algunas palabras en español escolar, ella estará muy feliz. ;)

Pedí 30 minutos más súper francés y eso es lo que obtuve. Ella está bien con eso y es compasiva. Además, es buena apretando los músculos del coño y eso es muy agradable.

en general, una experiencia agradable. Si vuelvo, reservaré una hora o más temprano en el día. Podía sentir que había sido un día largo, comprensiblemente.

Thank you for your beautiful comment, I will go to Støvring soon I would love for you to visit 

• 8 months later...
Skrevet

The feeling of Mara’s touch sliding up your manhood will surely drive you crazy, and you can’t wait to receive her strong, desiring embrace she is a sensual godess and she is a master of seduction.

Her Body/eyes/smile is an exchange of sensual information. She is pure erotica. 

She is showing empathy, concern, and interest.

She is being flexible regarding the content or timing of embrace and touch. She is promoting initiative and active participation in decision-making when she takes you on an excotic travel of her beautiful Body. Thanks

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.