Hop til indhold

Sofiethot - Sydjylland

Featured Replies

Skrevet

Så er det jo fordi, hun ikke har lyst til at se dig. Ingen grund for dig til at bruge mere tid på det. 

Skrevet

Så hurtigt som hun vil over på snap, så sæt ikke dine forhåbninger for højt.

Skrevet
  • Author
Bolleman skrev, for 19 timer siden:

Ja hun vil over snap lige med det samme 

Mange tak for svaret. Så er det vel endnu en som bare vil sælge billeder/videoer.. Så går jeg nok ikke glip af noget hehe

Gad godt vide hvor mange som falder i den fælde??

Redigeret af lillejensen

Skrevet
lillejensen skrev, for 1 time siden:

Mange tak for svaret. Så er det vel endnu en som bare vil sælge billeder/videoer.. Så går jeg nok ikke glip af noget hehe

Gad godt vide hvor mange som falder i den fælde??

Ja det er der nok nogen der gør . Ved mig var hendes første svar hvad hun heder på snap 

Skrevet

dem jeg møder som vil på snap, er det mere fordi at der forsvinder billederne af sig selv og de kan se hvis man screenshotter dem - har mødtes med dem alle sammen efterfølgende.

Skrevet
  • Author
troublemaker1968 skrev, for 12 timer siden:

dem jeg møder som vil på snap, er det mere fordi at der forsvinder billederne af sig selv og de kan se hvis man screenshotter dem - har mødtes med dem alle sammen efterfølgende.

Du har måske mødt hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.