Hop til indhold
dinp1979

Tyskland tur mellem jul og nytår

Recommended Posts

Hejsa,
Da jeg står og skal en tur til Tyskland i nytåret overvejer jeg kraftigt at få sneget en tur på klub ind. Nu har jeg jo læst så mange gode beretninger.

Planen er som udgangspunkt en tur på Totalclub Osnabrück. Det koncept de har og de anmeldelser jeg umiddelbart har læst passer ganske fint til mit temperament er mit indtryk. Jeg ved godt en del vil påpege at andre er bedre og mange andre ting, men må bare sige at konceptet med at man betaler ved indgangen og får poletter tiltaler mig.

Spørgsmålet er dog om der er andre klubber af samme type jeg burde kigge på. Der er et par andre i området, men der er anlemdelserne knap så gode. Jeg skal til Magdeburg, men synes ikke rigtigt jeg kan finde noget i nærheden der, så ved jeg godt der er Berlin meget tæt på, men det kommer ikke til at ske i denne omgang. Men er der nogle der har kendskab til noget i den retning?

Ser frem til evt. inputs

 

Redigeret af dinp1979

Del dette indlæg


Link til indlæg

club-rosengarten.de.

ved Hannover. Lidt primitivt og simpelt, men det har også charme. Søde piger. Ikke så meget lir, mere lige på at knalde, når du har kræfter...knalde lige på...hygge...knalde ...pause....hvis du tænder på det.

Hvis du trænger til at knalde en tre fire gange lige i streg, hygge og have det lidt sjovt, med søde piger, som gerne spreder ben mens de venter på at du gør dig færdig, så er det udemærket. Hvis man er til det er steder ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Polet systemet er ophørt!! du betaler 25 Euro pr. tur, ca. 20 minutter. Du må naturligvis tage alle de ture du vil. Om man stadigvæk kan, ved jeg ikke, men jeg har før taget dobbelt tur = 40 min = 50 Euro.

Så ja alt i alt er det blevet en del dyrere end i gamle dage, men jeg syntes ikke det skal afholde dig fra at prøve, God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste erfaringer går i at mellem jul og nytår, samt starten af januar er dårlige tidspunkte at besøge FKK. Mange holder ferie over jul og nytår og er ikke tilbage før i midten af januar.

Skulle jeg afsted alligevel, ville jeg nok valgt en af de store FKK'er, som Artemis, Sharks, Oase etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...