Hop til indhold

Ville prøve en ny og Viborg overraskede positivt

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt en del piger igennem tiden og jeg faldt for en annonce på annoncelight.dk med en nystartet q med efter sigende danmarks længeste ben.

Da jeg udpræget tænder på lange stænger vagte det naturligvis min interesse, jeg ringede og fik en forfjamsket pige i røret som præsenteret sig selv som Malou.

Det var tydeligt at hun ikke var ret erfaren i branchen men vi fik da lavet en aftale i Viborg. Jeg fik adresse og have aftale samme dag kl 17.

Pigen der åbnede var pigen på billederne, hun var ikke pure und men havde nogle sindsyge stænger i stiletstøvler og nogle gode store patter. Hun inviteret mig indenfor og jeg kunne godt fornemme at stedet var ny åbnet, manglede lidt finish men hey var sgu ikke det jeg var kommet for.

Hun begyndte at sutte mig og og DET KUNNE HUN FINDE UD AF. var næsten ved at sprøjte og måtte trække mig ud af hendes mund for at få lidt for pengene.

Jeg lagde mig på sengen og hun begyndte at ride mig, hun var skøn stram men pga. hendes lange ben var denne stilling ikke optimal, så vi skiftet til doggy hvor jeg tog hende indtil jeg kom oppe i hende.

Det var en rigtig god oplevelse og anbefalesværdigt og jeg har allerede bookede hende i næste uge.

Hendes annonce var denne her: https://annoncelight.dk/annonce/69204/viborg-hot-sex-nu

Skrevet

rigtig god anmeldelse :D

Skrevet

Der står ikke noget i anmeldelsen eller annoncen om hvad damen tilbyder eller hvordan priserne er.

Dahmen som antydes under de slørede billeder, er ellers lige typen der appellere til en gang saftig sex.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.