Hop til indhold
martin_hansen

Ville prøve en ny og Viborg overraskede positivt

Recommended Posts

Jeg har besøgt en del piger igennem tiden og jeg faldt for en annonce på annoncelight.dk med en nystartet q med efter sigende danmarks længeste ben.

Da jeg udpræget tænder på lange stænger vagte det naturligvis min interesse, jeg ringede og fik en forfjamsket pige i røret som præsenteret sig selv som Malou.

Det var tydeligt at hun ikke var ret erfaren i branchen men vi fik da lavet en aftale i Viborg. Jeg fik adresse og have aftale samme dag kl 17.

Pigen der åbnede var pigen på billederne, hun var ikke pure und men havde nogle sindsyge stænger i stiletstøvler og nogle gode store patter. Hun inviteret mig indenfor og jeg kunne godt fornemme at stedet var ny åbnet, manglede lidt finish men hey var sgu ikke det jeg var kommet for.

Hun begyndte at sutte mig og og DET KUNNE HUN FINDE UD AF. var næsten ved at sprøjte og måtte trække mig ud af hendes mund for at få lidt for pengene.

Jeg lagde mig på sengen og hun begyndte at ride mig, hun var skøn stram men pga. hendes lange ben var denne stilling ikke optimal, så vi skiftet til doggy hvor jeg tog hende indtil jeg kom oppe i hende.

Det var en rigtig god oplevelse og anbefalesværdigt og jeg har allerede bookede hende i næste uge.

Hendes annonce var denne her: https://annoncelight.dk/annonce/69204/viborg-hot-sex-nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Der står ikke noget i anmeldelsen eller annoncen om hvad damen tilbyder eller hvordan priserne er.

Dahmen som antydes under de slørede billeder, er ellers lige typen der appellere til en gang saftig sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...