Clitlover 4 Skrevet 15. December, 2021 Jeg har ikke postet meget, så blot for afklaring: Jeg optaget af kvinders nydelse, og det er mit absolutte højdepunkt, når jeg kan mærke/høre/se at mine anstrengelser virker. Jeg er bevist om, at jeg er bedre med tungen, end jeg er med pikken, og jeg vil også helst selv komme ved oral. Jeg har et par gange prøvet piger, der ligesom slår på pikken med tungen eller spiller med tungen, og det gør noget mere for mig end deep-throat. Nu kommer spørgsmålet: Hvad virker for jer ved oral? Gerne input fra både kvinder og mænd. /CL 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 15. December, 2021 Jeg ved ikke hvad eller hvordan det er hun gør, men Matylda-Babe har et eller andet trick når hun går dybt, så kan hun stadig bruge tungen. Det er helt vildt stimulerende på den rigtig gode måde Jeg tror hun nyder at hun i det hele taget er god til blow og det i sig selv gør, at det går op i en højere enhed for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clitlover 4 Skrevet 15. December, 2021 Jeg er også blevet mere glad for nosse og analpirring. Jeg er mere i tvivl om pigernes ønsker for fingre. Skal man bare spørge, eller kan man fornemme sig frem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 15. December, 2021 (edited) Clitlover skrev, for 1 time siden: Jeg er mere i tvivl om pigernes ønsker for fingre. Skal man bare spørge, eller kan man fornemme sig frem? Få det endelig afklaret. Det går lige fra ingen fingre udenpå til dem der ikke kan få nok fingre ind. Sørg for at have korte, glatte og rene negle. Det er et must hos nogen/bliver checket. Skjold. Redigeret 15. December, 2021 af TordenSkjold Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 359 Skrevet 15. December, 2021 Clitlover skrev, for 3 timer siden: Jeg optaget af kvinders nydelse, og det er mit absolutte højdepunkt, når jeg kan mærke/høre/se at mine anstrengelser virker. Pudsigt. Jeg er optaget af min egen nydelse, og det er mit absolutte højdepunkt, når jeg kan mærke/høre/se mine anstrengelser virker og jeg kommer hårdt i fissen. On topic: masser af savl, god kommunikation, støn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clitlover 4 Skrevet 16. December, 2021 Tak for input. Nu fandt jeg et klip, der viser hvad jeg mener. Jeg syntes det var fantastisk, og tænker på om er der tricks fra pigerne vi kan bruge, når vi slikker jer? https://www.sex.com/pin/60372151-the-classic-applause-of-india/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 17. December, 2021 (edited) Jeg går selv meget op i kvindens nydelse det gør jeg generelt uanset hvad for en kvinde jeg er sammen med, jeg fokusere altid på deres nydelse før min egen. Når jeg går ned på en kvinde og slikker hende, så starter jeg altid med at kysse dem, derefter kysser jeg dem på halsen og går langsomt ned af. Jeg kysser og slikker faktisk hver en centimeter af deres krop, når jeg når ned til deres dejlige underliv, pirre jeg dem lidt ved at kysse deres inderlår endnu langsommere inden jeg rigtig går igang. Når der så skal slikkes, så slikker jeg dem langsomt og leger med deres klit, det har altid virket for mig. Jeg slikker dem langsomt, fremfor at slikke dem som var ens tunge et maskingevær. Jeg har tit fået at vide når jeg slikker kvinder at de elsker at jeg gør det langsomt. Til det med at give finger, jeg har ikke rigtig oplevet en glædespige der har tilbudt at man må give en finger, men jeg klipper altid negle inden hvis det nu skulle ske. Men spørg dem på en pæn måde og du får svar, ellers læs deres tekst fra punkt til prikke og se hvad de tilbyder. Jeg har dog ikke oplevet mange der tilbyder det, men nogle få har jeg set som gerne vil have at man giver dem finger eller tilbyder det som ekstra. Redigeret 17. December, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg