Hop til indhold
HardWorker

Dada - Smukkere end billederne

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/333536

Vil starte med at sige at jeg aldrig har haft sex med en GP før. Jeg har altid haft det svært med spontan sex og bliver nemt nervøs, så jeg tænkte nok jeg skulle holde mig til massage(og hvis der så blev tilbudt happy ending, så lad det ske). men den plan røg squ i vasken. Jeg havde planlagt en massage, men da jeg så hende, så tæntke jeg at jeg ville give det et skud. Måske har i en højere standard end mig, men jeg var ret målløs over hendes udseende. Så virkelig godt ud, lækker kulør og super flot slank krop. 

Jeg vil spare jer for detaljerne under "sexen", da jeg havde alt for mange problemer med det og bliver nok en sidste gang med betalt sex for mig. Men hun var virkelig sød og virkede også meget uerfaren med det hele. Super god personlighed og virkelig godt engelsk. Skal nok over det mentale før jeg forsøger sådan noget, hvis nogensinde. 

Selvom jeg ikke fik hvad jeg havde planlagt mentalt, så er det mere min skyld og vil stadig give hende en topvurdering. Virkede til at være nede på jorden, til at snakke med og som et varmt menneske. 

Stedet var dejligt med godt bad. Kan helt klart anbefale hende. Hun smutter snart fra fyn, så hvis i skal nå det, skal det være snart. Ville bare give denne lidt underlige anmeldelse, da billederne ikke gør hende retfærdigt og har et super flot ansigt.

 

Jeg holder mig fremover til massage for nu hehe. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det bare mig, men har thai priser generelt her efter corona fået et nyk opad.. før lå det mellem 1000-1200/time - nu er det nærmere 12-1300-1500/time

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 9 timer siden:

Er det bare mig, men har thai priser generelt her efter corona fået et nyk opad.. før lå det mellem 1000-1200/time - nu er det nærmere 12-1300-1500/time

Stort set alle er steget til 1500kr for en time, hvor det før corona var 1000-1200kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 17 minutter siden:

Stort set alle er steget til 1500kr for en time, hvor det før corona var 1000-1200kr

Arrh....det er vist en overdrivelse. Men ja det er korrekt at især nye tilkomne thaipiger spiller ud med 1000 kr for en halv time og 1500 for en time.

Ved dog ikke om de leverer en så meget bedre oplevelse....jeg tvivler, efter hvad der skrives om nogle af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja prisen er steget, men jeg tror nu de ville få en hel del flere kunder hvis de beholdte prisen nede på en tuse for en time...  en tuse for en time er langt mere spiselig end 1500 synes jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 5 timer siden:

Ja prisen er steget, men jeg tror nu de ville få en hel del flere kunder hvis de beholdte prisen nede på en tuse for en time...  en tuse for en time er langt mere spiselig end 1500 synes jeg

Ja synes jeg osse, ville besøge langt flere hvis de havde holdt prisen på 1000kr men dem til 1500kr vælger jeg aldrig osse fordi servicen/massagen er jo ikk blevet 500kr bedre og sexdelen tilbyder de jo heller ikke mere end de gjorde før 

så det er reelt bare blevet 500kr dyrere for samme service

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 17 timer siden:

Ja synes jeg osse, ville besøge langt flere hvis de havde holdt prisen på 1000kr men dem til 1500kr vælger jeg aldrig osse fordi servicen/massagen er jo ikk blevet 500kr bedre og sexdelen tilbyder de jo heller ikke mere end de gjorde før 

så det er reelt bare blevet 500kr dyrere for samme service

Fuldstændig enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 18 timer siden:

så det er reelt bare blevet 500kr dyrere for samme service

Synes lidt det samme gør sig gældende ved "almindelige" gp'er. Før var prisen typisk 800 kr for 30 min incl sf. Nu er sf i mange tilfælde 200 kr ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Synes lidt det samme gør sig gældende ved "almindelige" gp'er. Før var prisen typisk 800 kr for 30 min incl sf. Nu er sf i mange tilfælde 200 kr ekstra.

Lige præcis

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes nu også en times fp i Odense kostede 1.500 kr. normalt før corona. 1.000 kr. og 1.200 kr. var normalt i trekantområdet og det synes jeg stadig det er. 
 

 

Før corona betalte jeg kun 1000 for FP de steder jeg var

og har været mange steder i odense

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 23 timer siden:

Før corona betalte jeg kun 1000 for FP de steder jeg var

og har været mange steder i odense

Hvilke stedet var det du fik fp for 1.000 kr. i Odense?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 1 time siden:

Hvilke stedet var det du fik fp for 1.000 kr. i Odense?

Har jeg fået i 

kochsgade

nakhon sawan og nogle andre steder der er lukket pga corona

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 2 timer siden:

Har jeg fået i 

kochsgade

nakhon sawan og nogle andre steder der er lukket pga corona

Tak for oplysningerne. 
 

Vidste ikke at fp med Beeo kostede 1.000 kr.  Hvad koster det nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 6 timer siden:

Tak for oplysningerne. 
 

Vidste ikke at fp med Beeo kostede 1.000 kr.  Hvad koster det nu?

Ved ikk hvad det koster nu, det er et stykke tid siden jeg har været

 Men jeg gav 1000kr ved selvfølgelig ikke om der er forskel fra person til person

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...